Jump to content

[Event] Matjiesfontein 300 MTB

FARMBIKE
 Share

Recommended Posts

Event Name: Matjiesfontein 300 MTB
When: 14 October 2011 - 16 October 2011
Where: Train Station, Wellington, Western Cape
Category: MTB

Kontak asb vir Annamarie by Adventure Cycles direk by onderstaande e-pos of Tel nommer.

Adventure Cycles – Matjiesfontein 300 MTB (3 dag rit)

awium@adventurecycleswell.co.za

Datum: 14 – 16 Oktober 2011

Goeie oefening vir die wie gaan deelneem aan die Wines2Whales en die Double Century !

Ons beplan ’n privaat, maar ge-organiseerde geleentheid vir slegs 25 fietsryers.(mans en vrouens is welkom) Dit is nie ’n resies nie maar eerder ’n uitdaging. Geniet en Voltooi. Jy gaan die geleentheid kry om lekker afstand en tyd in die saal te spandeer, terwyl jy die Karoo ervaar op jou fiets. Vinnige ryers sal toegelaat word om voor-uit te ry.

Ons ry trein tot op Matjiesfontein ! Roete: Matjiesfontein - Katbakkies-pas Cedarberge - Ceres - Wellington

NB Daar is slegs 15 plekke oor!

Baie belangrik: Daar gaan slegs in die basiese behoeftes voorsien word. Slaap in jou tent op ’n plaas en kuier om die kampvuur.

Mans en vroue wie wil deelneem moet fiks genoeg wees vir hierdie afstande. (4-8 ure in die saal per dag)

Inskrywings Fooi: R1200,00 per fietsryer. Betaalbaar so gou moontlik. Jou betaling verseker jou plek. (kos en slaap plek ingesluit) Geen laat betalings of inskrywings. Moet ouer wees as 18. Inskrywings fooi sluit in jou trein kaartjie, kos, ens.

Dag 1 =68Km. Dag 2 = 110Km Dag 3 = 120 Km

Volledige info, oor roetes, tye en verblyf en kos sal aan jou ge-mail word.

awium@adventurecycleswell.co.za

(082) 857-3180

Go to Event Page