Scott Spark Alloy vs Carboun

Active Monkey

How much difference does it really make

Take each one for a test ride. The difference you feel will answer your question.

In my experience, your average fun-rider can't tell the difference between steel, ally, and carbon when riding.

Edited by TNT1

What really is the difference in terms of riding etc between the alloy that you get in the scott spark 60 and the carboun like the you get in the spark 30?

How much difference does it really make and how durable is the carboun?

http://www.scott-sports.com/us_en/product/10023/55400/217932

vs

http://www.scott-sports.com/us_en/product/10023/55373/217928

Ek kyk na die 2012 spark 40 dit het n alloy frame

Ek het gaan praat met ouens by n LBS wat spark demo bikes gery het,volgens hulle gaan iemand wat nie wil race

nie sommer die verskil agterkom tussen die alloy en carbon.

Carbon hanteer volgens hulle beter en ry sagter Die nuwe spark 30 het die nuwe Nude 2 shock,maar alles kom teen n prys.

Ek het ook gekyk na die spark 30 ,maar dit kos R11500.00 meer as die spark 40.

My groot vraag was ook hoe sterk is die carbon ens. en volgens hulle kry jy n 5jr waarborg op die carbon net

as dit n fabriekfout is.As jy gaan val of n klip tref die frame op n direkte punt gaan hy breuk volgens hulle.

Alloy kan ook breuk maar nie so maklik .Daar is so min gewig verskil tussen bv die spark 30&40 net 600gr.

Was very keen on the spark 30 but after looking at the spark 60 dont think i need anything else... I do fun rides , ride to work sometimes and might he doing the odd race.. Might be doing more races later

Was very keen on the spark 30 but after looking at the spark 60 dont think i need anything else... I do fun rides , ride to work sometimes and might he doing the odd race.. Might be doing more races later

Ek het vandag my 2012 Scott Spark 40(alloy) gekry.

Ek het brieke laat upgrade na xt en ek moet se dit is n nice bike,glo nie ek sou die verskil agterkom tussen die alloy

en die carbon.

Specially on a dual-suss I think the difference will be allot less noticeable than a hardtail, if noticeable at all.

IMO you really need to shell out for a top of the line carbon bike to get any benefit over alloy, the Caad10 alu road bike is reviewed as being a much better bike than its basic carbon framed competitors which seems to be true looking at all the effort cannondale puts into RnD.

I have a GT carbon hardtail and except for some vibration damping alu would be allot cheaper, resist impact better and weighs the same. No real advantage, is still cool though to have a carbon bike :thumbup:

SOmething like the scott scale 899 now thats a different animal and shows what carbon can achieve over alu. If you have the $$$....

Jacques I would say maybe look at getting a bike one up from the 60, one tends to buy too basic and then want to upgrade quickly which costs allot when the bug really bites.

WW.

.....In my experience, your average fun-rider can't tell the difference between steel, ally, and carbon when riding.

I agree with TNT. I don't think a well designed alu road bike will feel all that different from a carbon one. On a full-sus mtb I think the difference will be zero, at least till the suspension bottoms out after 100mm+ of travel. After that point, the subtle difference in feel between alu and carbon will probably not be so important.

The air in some fat knobblies and the suspension design and settings front and rear will completely dominate ride feel, as long as the frame has been well designed.

Go for the alu frame with better components and wheels, unless the couple of hundred grams extra will give you sleepless nights.

My groot vraag was ook hoe sterk is die carbon ens. en volgens hulle kry jy n 5jr waarborg op die carbon net

as dit n fabriekfout is.As jy gaan val of n klip tref die frame op n direkte punt gaan hy breuk volgens hulle.

Alloy kan ook breuk maar nie so maklik .Daar is so min gewig verskil tussen bv die spark 30&40 net 600gr.

Carbon is baie sterker as wat jy dink. Dit word wel ontwerp om directional impact in n sekere rigting te absorbeer. 'n Padfieds se vurk byvoorbeeld kan baie impak van onder af handteer, soos wanneer jy deur 'n moerse pothole ry. Maar n side impact soos n kar wat in jou vas ry gaan nie veel van jou of die vurk oor los nie.

Enige frame word ook deur die ryer beskerm, jy sit bo op met arms en bene wat albei kante uitsteek en dit is gewoonlik die ryer wat die grootste impak van n crash absorbeer. Ek het al meer as genoeg carbon bike gecrash as wat ek hier gaan bekend maak en ek het nog elke geer slegter as die bike daarvan af gekom.

Met n Alloy frame kry jy ook net n 5 jaar waarborg op manufacturers defects, so geen verskil daar nie.

En as jy n R20k + bike gaan koop gaan jy dit virseker, verseker! ;) Of jy dan nou n alloy of carbon frame middel deur val, gaan jy steed n nuwe bike kry :D