SA Ladies Cycling Team to NZ....Whats goi

Johnny B

Om terug te kom na die topic.

TENSY JY 'N SELLEKTEERDE IS OF REGTIG IN DIE BINNEKRINGE RONDBEWEEG VAN MEISIES FIETSRY, BLY (*(*&&^&^$#&)*%@ UIT DIE GESPREK UIT WANT JY HET GEEN IDEE WAT DAAR AANGAAN NIE.

AS JY WEL WEET, GOOI HOM DIE KRITIEK.  TOT DAN IS ONS ALMAL SKOOLIERE VAN CSA EN HULLE WONDERLIKE KEURDERS EN TEGNIEKE.

• Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Chantell, I'm not interested in going down that road, so I'm asking you and Amoryn nicely...

Please Don't go there!!!!

Cause if you do, It will become real nasty and real fast, and I really really don't want to go there

Please!!!

die terms en conditions wat ek op ge-click het, reken dat die dinge nie persoonlik moet wees nie....

almal ignore dit - insluitende die ouens wat die show run hier.

en nee - ek is nie in die binnekringe nie, maar as ek en ander funriders nie die sport ondersteun nie, SAL GEEN VERVAARDIGER bv belangstel om beter hardeware te produseer sodat julle pros beter kan race nie...

so, tik in hoofletters en skree net soveel soos jy wil.

soos ek voorheen getik het, kom ons ry eerder ons bikes... en bewonder die wat beter is... en more try ons weer om beter te wees as wat ons gister was

almal het my gewaarsku dat cycling clicky is....

wou nie luister nie...

gelukkig is daar ouens soos ek wat nooit verby B gaan kom nie....

kies net die mooiste girls!! dit lok die geld en dan kan almal lekkerder ry - kyk vir daai russiese tennis ding anna.....

wie gaan nou geld betaal om vir monica te kom kyk
???

....you think!!! If it's any consolation Surfing is worse!!!Delgado2008-01-15 04:48:20

If it's any consolation Surfing is worse!!!

Who cares?!?!
You!!!.......if you could surf that is!!

As is proven by the track selections' date=' connections in the upper echelons is worth more than talent. [/quote']

As jy saam met iemand s,,,,,,,,, aag ek weet nie hoekom nie maar hulle mak almal SA fietsry se nam gat....................

Wat van Anli Pretorius ( CBIST)  pas sy nie iewers in 'n prentjie in nie of moet jy jou pad oop slaap vorentoe

If it's any consolation Surfing is worse!!!

Who cares?!?!
You!!!.......if you could surf that is!!

Who wants to surf.  I come from ve Vaal, we just suiped and then moered each uther wiv spannars!  And we diced a lot in our Cortina Intarsaptars!

Chantell' date=' I'm not interested in going down that road, so I'm asking you and Amoryn nicely...

Cause if you do, It will become real nasty and real fast, and I really really don't want to go there

Please!!!

[/quote']

yip kom ons los dit liewers want om in geveg betrokke te raak met God's gift to cycling is om vir moeilikheid te soek....liewer nie....

anyways back to the topic...JOHNNY B..kon jy nou al uitvind hoekom Chrissie in die span is? Daar was seker paar toutjies getrek....Wink

Chantell' date=' I'm not interested in going down that road, so I'm asking you and Amoryn nicely...

Please!!!

[/quote']

and there I was running to the microwave with a double serving of popcorn, and a six pack out of the fridge. 

Da**it

TongueWinkCryBig%20smileWinkWink

Please!!!

[/quote']

and there I was running to the microwave with a double serving of popcorn, and a six pack out of the fridge. 

Da**it

....and never got lost between the kitchen and the studyOuch!!

Ek is jammer Crux maar ek skrik nie, ons het niks aan jou of die klub gedoen nie, so spinnekop se comments is deur die k@k en hy doen dit met alles wat daar ges? word deur Amoryn, en btw daar is geen verstand-houding, tussen jou en my suster nie SPIDEY!

So ja Back to the toppic - Johhny het 'n goeie vraag gevra, Chrissie is great, dink sy is een van die beste klimmers wat ons het, maar considering die tyd wat sy op haar fiets was laas jaar spandeer het is dit regtig regverdig om haar te stuur????

Please!!!

[/quote']

Da**it

....and never got lost between the kitchen and the studyOuch!!

I can get lost in my own houseLOL