Gravel and Grape

Dicky DQ

• Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Awesome event! Exceptionally well marked, and well stocked water points. Hope Goudini can host more riders next year, im sure this event is going to grow big time! I will be back with more riders!

Yo, and who tried out that supertube??? Gister na die tyd dink ek dit toe goed om weer soos n tiener die supertube te gaan ry. Uit asem na al daardie trappe, bene lam klim ek in. Ek maak my lyf vuurpyl vir vaartbelynheid en spoed. Grootste fout ooit! Toe ek daardie "drop" bereik was ek seker al vinniger as die spoed van lug. Daarna het ek my lewe verby my sien flits. Water in my neus, oe en mond. Dit het gevoel dat ek enige oomblik teen die kant gaan uitskiet. Tot my verligting toe eindig ek in die swembad onder. Ek het so groot geskrik, my handoek gegryp in my bakkie geklim en huistoe gery. Gesukkel om petrol te trap soos my bene gebewe het! Ha ha, weet nou nie lekeer wat vir my die grootste rush verskaf het nie........

Congratulations and CHEERS to all that have completed this one.......seemed like it had a bit of a bite to it.

That Kwadraat team.......well done.........if you want a CUBIC team next year, send PM. I can wash and lube........ :thumbup:

Great to hear you guys enjoyed it. Thanks for the great feedback!

Louis, ek het ook 'n epos gestuur. Ek dink julle is op koers vir 'n nuwe gesogte ren. Ek het onttrekking vandag. Ek hoop River Rat skryf een van sy snaakse stukkies hieroor.

Ek het Son aand se Lucky Draw verblyf "out of season, mid week" in Hartenbos ATKV gewen. Ek gaan dit ongelukkig nie kan gebruik nie. Enige iemand wat dit wil hê?

Ek kan dalk dit vir my Skoonpa gebruik. Wanneer verval dit?

• 2 weeks later...

GravelandGrape 2016 : A few changes and some great surprises are awaiting the participants. We shall be in contact and remember guys and gals, you have to be fit for this one.

Enjoy your riding and please stay safe.

Louis

Route manager

GravelandGrape 2016 : A few changes and some great surprises are awaiting the participants. We shall be in contact and remember guys and gals, you have to be fit for this one.

Louis

Route manager

Have you got a date set already?

Yes w e did set a date. Its not my place to say. Iqela events will be announcing the date and early bird entries and stuff like that.

Sorry

Louis

Louis

Route manager

Kom Louis! Maak dit super hard. Wenners moet so 5ure in die saal sit

Yes w e did set a date. Its not my place to say. Iqela events will be announcing the date and early bird entries and stuff like that.

Sorry

Louis

[emoji20] [emoji21] [emoji22]