Durbanville results??????

smallrebel

Where's  the results?

I see that the Amashovashova results have been loaded, but that was Sunday. Why are we still waiting for Saturdays?

Congrats to fatty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Where's  the results?

I see that the Amashovashova results have been loaded' date=' but that was Sunday. Why are we still waiting for Saturdays?

Congrats to fatty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote']

Because they only have one team as far as I know - and they are in Durban.

Whenever there is a big race, local results just have to wait...Angry

Whenever there is a big race, local results just have to wait...Angry

I also have a problem with that.....AngryAngryAngryAngry don't believe its quite fair to the "locals"...

Het iemand die website van die ouens wat fotos geneem het?  Wil net dankie se vir die Worcester Wheelers ou wat in E voorgery het. Hy was bleddie sterk en al wou ek sou ek hom nie voor kon gaan help het nie, my bene het bietjie pap gevoel!

Het nounet met winningtime se office gepraat. Hulle kom glo eers vandag terug van Durban af so sal eers more op kantoor wees.......So almal het nog 'n dag om in julle souse te kook oor hoe goed winningtime se diens is!

Sy het so bietjie kortpad gevat......Embarrassed  Uiteindelik was die afstand op haar computer maar net 28 km.......mis iewers so 12 km!

Het iemand die website van die ouens wat fotos geneem het?  Wil net dankie se vir die Worcester Wheelers ou wat in E voorgery het. Hy was bleddie sterk en al wou ek sou ek hom nie voor kon gaan help het nie' date=' my bene het bietjie pap gevoel! [/quote']

Het iemand al die website opgespoor???

www.youth-sport-fotos.com

They are busy uploading, they say all will be up at latest at 23:00 tonight.
FanieFiets2006-10-23 08:32:24