helshoogte-Kaapstad

tamaties

Van die robot aan die onderkant tot bo 3.8 km (afhangend van watter punt jy as bo beskou kan dit tot 4.1 km rek).  FanieFiets het 'n jaar of wat terug die profile gepos op die hub.  HomerSimpson2006-10-27 07:26:34

dit begin by +/-370m bo seespieel en eindig by +-/ 750m met n totale lengte van omtrent 4.5km

.....and the Stellenboschies might be somewhat displeased to see it described as 'helshoogte - Kaapstad'.

Give them back their 'H', and put that darn climb back where it belongs!

so what if the stellenboschies feel displeased.....its defintley not Helshoogte -Johannesburg !!!!!

from all the replies ....avg 4-4.5km, thanks guys !!!

Ag we're not that sensitive....the profile that Fatty posted is from the turnoff at the R44 (as it states), the real climb only starts after the traffic light at the bottom, which I guess is at about 2.4-2.5 km on the profile.  And the distance is 4.5 km, not 3.8 like I said earlier...3.8 km is where I normally jump over the barriers to do the descent on the "old" road....

Daai stukkie tussen 2.4 en 3.4 op Fatty se profile, dis nou net na die 2de robot, wees versigtig vir hom.  Even sommige van die climbers suffer daarso om by te bly by die packEmbarrassed. MWdeJager2006-10-27 07:52:17

Dis omdat daar gesprint word teen daai stuk en ek het die eerste keer gedink dis net tot die einde van daai stukkie. Nog nooit met die kar of fiets daar oor gewees nie. Nou het ek hom al 'n 100 keer gedoen en in 'n race bly het etter. Maar ry hom liewers 10keer in 'n race as Vissershok.

I've measured helshoogte a couple of times after i heard amny discussions about the length of the climb. from the last traffic lights to the top my speedo always showed me 3,7 km. comparing my speedo with other people it works correctly...

20061027_132138_Image6.jpg

Helshoogte is die een wat so lui begin. Na 'n kilo is dit by die robot. Julle kan raai waar die ander is!!! Die groen een wat by die screen uitgaan gaan vir nog so 50 meter op.