Jump to content

TCS - Harties ride - 2009-01-11


Bateleur1

Recommended Posts

Will plan another one soon.  Would like to get some more TCS'ers there.  It was major fun.

 

Jy sien dit werk so.......

First you have to INVITE the TCS guys to be able to attend.........WinkTongue

 

So jy voel hom ook? Daai outjie wat die sweets gaan koop het en toe Censored die hele familie?

 

Die hele ding sou eintlik n training ride Saterdag gewees het terwyl julle ouens die Vets eina maak.  Toe reel ek dit vir Sondag agv van die weer' date=' en toe lei die een ding na die ander en dit is hoe dit geeindig het.

 

Ja ek weet ek klink nou soos die outjie wat "please explain" hoekom sy GF preggies is.  Maar dit is die waarheid oom smiley2.gif

 

Ek sal dit oor en oor doen tot ons dit reg doen.
[/quote']

 

Ja nee rerig - al is dit net dat ek vir n slag op Psycho kan skree, nie eers oor die radio nie, sommer langs hom, in sy ore
Link to comment
Share on other sites

Will plan another one soon.  Would like to get some more TCS'ers there.  It was major fun.

 

Jy sien dit werk so.......

First you have to INVITE the TCS guys to be able to attend.........WinkTongue

 

So jy voel hom ook? Daai outjie wat die sweets gaan koop het en toe Censored die hele familie?

 

Die hele ding sou eintlik n training ride Saterdag gewees het terwyl julle ouens die Vets eina maak.  Toe reel ek dit vir Sondag agv van die weer' date=' en toe lei die een ding na die ander en dit is hoe dit geeindig het.

 

Ja ek weet ek klink nou soos die outjie wat "please explain" hoekom sy GF preggies is.  Maar dit is die waarheid oom smiley2.gif

 

Ek sal dit oor en oor doen tot ons dit reg doen.
[/quote']

 

Ja nee rerig - al is dit net dat ek vir n slag op Psycho kan skree, nie eers oor die radio nie, sommer langs hom, in sy ore

 

Ek dog Chilli het daai pos oorgevat Wink
Link to comment
Share on other sites

Ja nee rerig - al is dit net dat ek vir n slag op Psycho kan skree' date=' nie eers oor die radio nie, sommer langs hom, in sy ore[/quote']

 

Ek dog Chilli het daai pos oorgevat Wink

 

Chilli skree nie.....sy gigil  Big%20smile

 

 
Link to comment
Share on other sites

Ja nee rerig - al is dit net dat ek vir n slag op Psycho kan skree' date=' nie eers oor die radio nie, sommer langs hom, in sy ore[/quote']

 

Ek dog Chilli het daai pos oorgevat Wink

 

Chilli skree nie.....sy gigil  Big%20smile

 

 

 

Ek sien, so MWNN soek die middel management pos.
Link to comment
Share on other sites

Well, when I planned a training ride @ the beginning of Dec - some people wouldn't get out of bed because of a few drops of rain...Wink  And even though it turned out the circus was closed, we had a good ride anyway. 

So, hierdie keer het 'n klein oefenrit 'n groter, lekker, kuier-aksie geword.  En ja, ons beplan om dit weer te doen, en sal dan sekerlik meer mense uitnooi, maar hierdie ride was nie aanvanklik as 'n kuier-aksie beplan nie.  Ek gaan dus nie meer verskonings maak nie.

We did it, we had fun, it was good. :)

Link to comment
Share on other sites

Will plan another one soon.  Would like to get some more TCS'ers there.  It was major fun.

 

Jy sien dit werk so.......

First you have to INVITE the TCS guys to be able to attend.........WinkTongue


Thanks Spidey... You took the words out of my mouth... LOLLOL

I was so jealous of the TCS guys having so much fun I thought to myself I wish I could be part of that club... ConfusedConfused

TongueWinkLOL
Wink

 

It wasn't an official club ride. 
Link to comment
Share on other sites

 

Will plan another one soon.  Would like to get some more TCS'ers there.  It was major fun.

 

Jy sien dit werk so.......

First you have to INVITE the TCS guys to be able to attend.........WinkTongue

 

Thanks Spidey... You took the words out of my mouth... LOLLOL

 

I was so jealous of the TCS guys having so much fun I thought to myself I wish I could be part of that club... ConfusedConfused

 

TongueWinkLOL

Wink

 

It wasn't an official club ride. 

 

Ouch Sorry.. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout