Elite's teleurstellend

skelmpie

Ek het die naweek saam die elite's in die komorant en endenvale classic gery..Wel hulle het geensins teen my verwagtinge opgelewer nie('n klomp slapgatte met uiters belaglike en  negatiewe tatics - en hulle wonder waarom hulle nerens in europa kom nie). En dit is ''voltydse''beroepseryers die..Die vets asook die juniors se racing is harder as wat die pro's kon oplewer..Wel ek het verwag 'n klipharde race met 'n hoe pace..veral in die gutter vandag.. en great oefening..Die europeese juniors/vets sal ons elite's stukkend ry!

Ek het die naweek saam die elite's in die komorant en endenvale classic gery..Wel hulle het geensins teen my verwagtinge opgelewer nie('n klomp slapgatte met uiters belaglike en  negatiewe tatics - en hulle wonder waarom hulle nerens in europa kom nie). En dit is ''voltydse''beroepseryers die..Die vets asook die juniors se racing is harder as wat die pro's kon oplewer..Wel ek het verwag 'n klipharde race met 'n hoe pace..veral in die gutter vandag.. en great oefening..Die europeese juniors/vets sal ons elite's stukkend ry!

Het jy gewen ?

Guest colonel

When in the race did you break away and stay away from the Elite group? Also what prize money did you win and when you off to Europe??

Guest colonel

But Im sure you were in it? You work hard in your races dont you? Where did you finish overall?

3 juniors het gister in die elite race die 2 KOM 1ste 3 gevat en een van die tekton ryers het die hotspot gewen

Guest colonel

In the Edenvale race Neil McDonald came 10th and in the Komorant David Labuschagne was 10th so are you David? Cause I know Neil.

Skelmpie, ek weet nie of het jy al gehoor van tactics nie mar die break wat gister op kormorant gegan het was net takties. Hoekom gaan die elites 3 juniors en 1 elite trugbring. Hulle wil die race wen, nie die hotspot nie.

Dear Funrider

If you miss the split you're out of the race. You may just as well return to your car.

If you're not in the front of the bunch same thing.

It's about winning for the elites.

How do you know you're a funrider: You ask someone what their time was, or you check your own time!!!!! If you dont believe me, ask one of the pro's their time yesterday. Or in last years Argus.

Maybe the racing is negative after the break went away, or the split occured. i get so de moer in if people shout at me to pace hard after we were dropped. Dude, the race is finished.

Meanwhile, go back to the B bunch.

And where did those juniors finish?? At the finish, not the hot spot.