Kremetart

2 X 2

I am riding the Kremetart this year  

24 members have voted

1. 1. I am riding the Kremetart this year

• Yes
    • No

I am definitely going to ride the Kremetart.  Let's see who else doesn't worry about all the rumours

Guest Big H

WHAT RUMOURS!!!!!! DID KRUIWA NOT EXPLAIN EVERYTHING IN FULLLLL!!!!!

Big H

Hierdie storietjies oor die Kremetart is nou elke jaar se ding.  Laasjaar was die selfde storie en op die ou einde het mense in hul duisende na Louis Trichardt gegaan om te gaan kyk waaroor al die bohaai

Hierdie jaar is jy weer besig om te stir, miskien net 'n bietjie erger en dit laat my wonder of jy nie iewers 'n vinger in die Kremetart paai het nie.

Maar nietemin dit werk, die Kremetart is 'n wonderlike wedren en ek wens die mense van Louis Trichardt geluk daarmee en ek hoop dat hulle nog vir baie jare sal aangaan met die wedren, want dit is hoe lank ek nog die Kremetart sal gaan ry.

It seems that there are some of us that loose sight of the real reason that we ride - the enjoyment and pleasure of the bike and the journey.

Personally I don't have faith in, or time for,the politicians and bureacrats within the cycling camp who would rather seek reasons not to hold a ride, any ride, rather than putting their efforts into ensuring that it does go ahead for the benefit of all.

Go ahead....shoot me down....we ride 9 June. smiley4.gif   

All the orange okes will be there again(27),what a week-end coming up then the big C on the 17/6/07.

Guest Big H

Bekslesh,

Ekke sit dan in Nigerie.... watter paai praat jy van..... is daar een???? Alle paais in Nigerie het anycase net aap en honnevleis in!!!!

Ek kon nooit dink my plot is SO deursigtig nie!!!!!

As die organisers nie 'n gewete HET nie moet ekke dalk Annere se gewete wees!!!!!!

Guest Big H

Andre jy kan die komissie sommer direk in my bankrekening inbetaal!!!!! Sommer in ZAR .................. US$$$$ is nie nodig nie!!!!!!