Junior Cyclist Killed in Bloemfontein thi

Jonathan Kinnear

this is tragic, my sympathy to his family and friends. truck drivers have no regard for anything on the road. I hope the driver is fairly punished.

• Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

RIP... May God give the family and friends the strenght to carry on...

Dawie, ride like the wind in the skies and beyond...

May the road rise up to meet you and may the sun shine warmly on your cheek and may the wind always blow from behind you. Until we all meet again may the lord hold you in the hollow of his gentle hand. ]

May the lord soften the blow that the family has experienced and lead them forward.

Nou dat Davie se begrafnis verby is , besef 'n mens net weereens hoe kosbaar elke ryer, ouer , afrigter , klub, bestuurspan, vriende & ondersteuners is.

Om sy MTN span, die CSA verteenwoordigers, Carinus Lemmer en ag almal wat daar was, te kon ontmoet, weer te sien ...ag sommer net weer te besef hoe die dood mense  bymekaar kan bring en "wakker" maak, was ongelooflik.

Ons het hierdie "omgee"tyd so nodig gehad. Davie sou verseker (met net sy besonderse  glimlag) bly wees as hy kon weet hoe sy dood veroorsaak het (met sy opregte lewe tussen sy, gewone vriende, sy skool vriende en fietsry vriende) dat daar soveel warmte en omgee was op een van die hartseerste dae in die fietsry gemeenskap.

Sy ouers het 'n ongelooflike seun groot gemaak en ons gaan hom verseker baie mis en sal hom nooit vergeet.