Jump to content

Guess the Culprit?

Share

Recommended Posts

yeah I saw that, I think we should notify CSA or what ever they call themselvesThumbs%20DownLOL

Raai....Raai....

Laat my aan 'n ou rympie dink......

Raai, Raai, Riepa.......Groen is my Piepa......Geel is my Doedelsak wat aan my Piepa hang......

Evil%20Smile

Raai....Raai....

Laat my aan 'n ou rympie dink......

Raai, Raai, Riepa.......Groen is my Piepa......Geel is my Doedelsak wat aan my Piepa hang......

Evil%20Smile

Spinnekop as ek so luister klink dit vir my jy het 'n probleem!! Jy ry te veel fiets as dinge in daai omgewing daai kleure begin aanneem! Gaan sien jou dokter!

Are we looking at rugby rules here? If you touch the line it is out? Hope this is a joke..

Spinnekop as ek so luister klink dit vir my jy het 'n probleem!! Jy ry te veel fiets as dinge in daai omgewing daai kleure begin aanneem! Gaan sien jou dokter!

My dokter behandel beeste en vry girls 'n kwart van sy ouderdom.....Ek vertrou die ou nie......Big%20smile

Behandel koeie! Klink my die geneesheer van jou het die regte ondervinding om jou kondisie te behandel! Jy sal seer sekerlik net op jou hande en kniee moet staan as hy jou behandel, dis dalk al hoe die dokter die anatomie herken! Ten minste kan jou geneesheer se pasiente hom  nie sue nie!!

Ek weet jy vertrou jou dokter!!