OUCH EINA EISH

Sammajoor

Here are a few photos of the car crash involving the Kudu while Konica Minolta were on the way to the Bela Bela Race.

VERY GLAD YOU GUYS ARE SAFE20070529_003203_Bizhub.jpg20070529_003241_Kudu.jpg20070529_003320_Telkom_Micra.jpg

The lady driving the Nissan Micra wasn't injured, just shocked, she attended spinning class last night

Guest Big H

Is dit die kar waarin Andre en Cherise was of net Cherise. Bekslesh spin jy by Martin??????

Is dit die kar waarin Andre en Cherise was of net Cherise. Bekslesh spin jy by Martin??????

Big H ek dink dit was altwee gewees.

Het al ongelukke gesien waar sie kar beter lyk en die mense nie uitklim so hulle kan regtig bly wees dat hulle nog ko0n verder ry , met 'n ander kar , en nog race ook

Koud in Nigerie SA is p1sskoud wil huis toe gaan na MAMMA toe die bed roep wel dit en die warm kombers

Guest Big H

Ek le nog in die bed..... hulle inaugurate mos die nuwe Prez hier vandag en soos gister is dit 'n vakansiedag en ook 'n "no movement day" Dit is ook koud..... hier in die kamer want die aircon is aan. Buite is dit 28C.

Ek weet nie wie in die span kar was nie.  Ek praat van die dametjie wat in die Nissan Micra was

Spin in Sinoville, by die spinning club agter die tennisbane

Backlash2007-05-29 01:30:29

Sjoe!! Ek's baie bly Cherise en haar pa is fine. Dis ongelooflik dat vleis (en bene en vel en horings) 'n kar so seer kan maak!!

Jock Green was driving, and it was only him and Cherise in the Car.

The bikes were in the car... the Roofrack is gone!!!

Sjoe!! Ek's baie bly Cherise en haar pa is fine. Dis ongelooflik dat vleis (en bene en vel en horings) 'n kar so seer kan maak!!

A kudu is a large piece of meat, they are extremely luck to get out in one piece

A kudu is a large piece of meat' date=' they are extremely luck to get out in one piece
[/quote']

Wolfie sien jou later by Joss