Welkom Hendrik Petoors!

Nomad

• Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Baie dankie vir die verwelkoming. Ek het besluit om nie meer weg te kruip soos almal hier nie. Hendrik Petoors2007-06-14 06:06:51

And i promise to lay off  try lay off the Bulls comments

scotty2007-06-14 06:04:31

Ek sal ook skuldig voel as ek so lank as jy weggekruip het.Skielik is jy so edel soos nogiets.....

Skote Petoors.

Moet net nie stir nie. Bv moenie ewe skielik in die middel van 'n gesprek girly fotos post nie. Moenie met die jonges sukkel nie. LOL En, jy ry met Campag of jy daarvan hou of nie! en tandem is vir meisiesEvil%20SmileEvil%20SmileEvil%20SmileEvil%20Smile

En jou signature s? "Grey and still going..."

Why don't you just put your full name in your profile, then anyone can see who you are anyway...

I think the hub names are cool and it actually lets you know a little more about a personThumbs%20Up

Though I must admit that quite a few people do hide behind themThumbs%20Down

I think the hub names are cool and it actually lets you know a little more about a personThumbs%20Up

So what does ur hub name say about you Big%20smile

Allow me to provide some qualification to our esteemed Cervelo's rules:

...1) Bv moenie ewe skielik in die middel van 'n gesprek girly fotos post nie.... 2) En' date=' jy ry met Campag of jy daarvan hou of nie! 3) en tandem is vir meisiesEvil%20SmileEvil%20SmileEvil%20SmileEvil%20Smile [/quote']

1) Except if you post a warning first and they're not of the French hotel heiress

2) Uhm, exactly

3) ...Sitting at the back. Remember to take pictures and post. Refer to 1 above. If you can get Paris on the tandem, please post by all means.

You WONDER if she is actually a WOMEN. LOL  *Oo koek, she's gonna d0nner me on Saturday*

Mampara2007-06-14 06:29:42

Baie dankie vir die verwelkoming. Ek het besluit om nie meer weg te kruip soos almal hier nie.

Gruezi (stick that in your translator)

Can we still call u Oom or Big H?

You WONDER if she is actually a WOMEN. LOL  *Oo koke' date=' she's gonna d0nner me on Saturday*

[/quote']

Nah, just means she has a latex fetish, that's all!

Baie dankie vir die verwelkoming. Ek het besluit om nie meer weg te kruip soos almal hier nie.

Nie almal kruip weg. Baie van ons het al ons inligting onder user info, and we did the compulsory introduction over in the other thread.

Allow me to provide some qualification to our esteemed Cervelo's rules:

3) ...Sitting at the back. Remember to take pictures and post. Refer to 1 above. If you can get Paris on the tandem' date=' please post by all means.
[/quote']

don't be ridicilous, eddie! I'll rather take one of the Hub's girls than that skeletonWinkWinkWink