GN Cycling

Diesel

Wat gaan aan in Gauteng Noord Fietsry, 5 jaar trug was daar 2 "races" n naweek. Retief Freysen is n jaar trug as "Chairman" ingestem. Van toe af het niks aan die padfiets kan meer gebeur nie !!! Al die kalender "races" word op no 99 gekanseleer. Dead

• Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

So ver ek verstaan is bywoning die grootste probleem. Wedrenne wat deur klubs aangebied word kos geld, al dink die meeste fietsryers dit is nie so nie. Die besluit van verskeie groot klubs om op hulle eie outrides met hulle eie backup te gaan ry was 'n redelike sensitiewe nekslag vir baie van die wedrenne. Kontal GNC en vind uit wat die probleem is. Kom eerder met konstruktiewe idees hoe om gesonde klublewe en wedrenne weer op die kalender te kry. Ek mag verkeerd wees aangesien en nou al 'n hele ruk uit aktiewe fietsry in Gauteng is maar gesprekke en emails met aktiewe fietsryers in Pretoria staaf wat ek se.

What is it that cyclists require. I think that cyclists killed cycling in Gauteng North by not supporting local races due to the cost to enter races.

Cyclists in Pretoria were very spoilt in the past. They expect classic type of events for R 40. Families of 5 expected to enter a race for R 120 for all of them.

Due to high organising costs organisers were not prepared to pay in to have races which are not supported.

Everybody is sick of racing at Rooiwal. Where else is suitable venues.

We are so spoilt thet we are not prepared to travel to say Klipdrif for a race.

Cyclists boycotted races.

Problem is that cyclists were taken for a ride by the organizers.  To pay R110 for a 28km ride (thanks Rooiwal!!!) is crazy.  Or R80 for a 40km with a *** medal and some hot coke at the turnaround point (Vanderbijl).  That is what killed the local races, get rich quick schemes!

But the other side (as per fyndraai).  Cyclists expected to pay R40 for 40km, but get full road closure, etc, which is impossible!

Die probleem hier is daar is geen kommunikasie van GN bestuur af nie. Daar is veronderstel om vergaderings op 'n gereelde grondslag gehou te word, maar klubs word nie daarvan verwittig nie. Ons weet nie eers of dit nog gehou word nie.

Attie het al hoeveel mails na hulle toe gestuur, maar geen terugvoer gekry nie.

6 Jaar terug toe ek begin fietsry het, was daar soveel mense by 'n local race dat op die langafstande daar tot en met groep E wegspringgroepe was. Maar daar was races by Samcor, Trade centre (gestop vir duidelike redes), Klipdrift, Phumula, ROOIWAL, Polisie Rondawel, BMW, Buffelspoort, Brits, etc.

Nou is dit net Rooiwal en so af en toe Bundu Inn.

Maar snaaks genoeg as daar wel die jaar een gehou was by Rooiwal, was die opkomste die grootste in jare gewees.

Give me a race every month at the Union buildings early on a Saterday or Sunday morning.  Parcial road closure with a R70 entry fee, no water tables, invite the family to come watch the circuit racing...

Make it a R100 win in each cat and winner of most points over 5 races wins a frame.  Make it individual so that clubs can compete within.....

I'm in.....Thumbs%20Up

In 2000 het n local Race 700 na n 1000 mense by gewoon. My vraag is wat doen GN omtrent die probleem ? Daar is ook geen interprof seleksie nie. Om alles tekroon Was on GN voorsitter nie een GN "champ" nie. Dit is ook die eerste keer in GN se geskiedenis dat die "Secretary" vegoeding ontvang. Ons klub word nie eers inkennis gestel van vergaderings nie. Dit is tyd dat al die fietswinkels met hulle klubs besef dat die sport doodgaan. Sonder kompetiesie gaan ons nie beter ry nie, gaan die juniors ook nie leer nie. Oom Nick van Speke, Alta van Centurion, Andriet - Secretary, Ferdie van PPFK julle het die wiele aan die rol gehou, hulle het dit vir die liefde van die sport gedoen en nie om hulle self te verryk nie. 

Ek's in op daai een spaaidie!!!  Or even a well organised race in the Vaal, once a month.  Long, medium and short distances.

Give me a race every month at the Union buildings early on a Saterday or Sunday morning.  Parcial road closure with a R70 entry fee' date=' no water tables, invite the family to come watch the circuit racing...

Make it a R100 win in each cat and winner of most points over 5 races wins a frame.  Make it individual so that clubs can compete within.....

I'm in.....Thumbs%20Up
[/quote']

With you on that one Spidey!

Crux - you must excuse Ewep! A bit early for him to think straight, out of bed at the crack of dawn but only awake by 10 Wink

Diesel, and you are?

Have you taken your concerns up with Retief?  If so what is his response?

It is a would be a bit low to attack him on a public forum without giving him a chance to defend himself first.

Is it his personal fault that clubs cancel races which were allocated to them on the GN calendar by GN, or is it the clubs fault?

Yes, GN Champs did occur, but was in my opinion poorly advertised.  (maybe it was my fault as I did not attend club meetings at the time due to ill health).

Lastly, please remember the "chair" and the secretary are only two members of a committee.  Sometimes they cannot do everything.

I hope you can resolve your differences with Retief without further damaging the cohesion of what seems (by your description) an already weak GN committee.

Hi Kona my naam is Vernon Wubbeling. Ek vat niemand aan nie, ek is al jare in fietsry en was ook betrokke by centurion. Ek voel dat as jy die voorsitter is moet jy Pa staan vir wat gebeur. Vertel jy my wat die laaste jaar positief in GNC gebeur het.  Net besorg oor my Profinsie !!!

Konafan,Rabubi mentioned already that they struggle to get any answers out of them.

I have to agree that something needs to be done ,you can only look at the way GN Champs(should be there flagship event) were organized and you have to know nothing is happening!!!!We had to wait until the morning of the race to find out what distance we will be doing and what time we will start!!Thumbs%20Down

Spinnie very good suggestion!!!(how's the hand feeling??)