Free PPO test plus cholesterol, testosterone ect

FanieFiets

If you are interested in having the above tests done for free send me a pm. It is done in stellenbosch and you must be employed full time. Oh, the girl doing the tests is nogal oulik, bonus. 

And in which period is this? Is i just one test or do you have to train according to their protocol before?

Last time I got there(years ago) I wasn't allowed to do a PPO test cos they where afraid that the machine would break.

2 blood tests a week apart and then a PPO test later. The girl is strugling getting enough test subjects. You dont have to train according to a protocol, just keep a diary.

Obviously they would be carefull about taking a crazy german a subject!

Nice yellow tie Fanie - I saw you flirting with the girl aswell - when you weren't complaining about how much blood they were taking from you. ;)

Nice yellow tie Fanie - I saw you flirting with the girl aswell - when you weren't complaining about how much blood they were taking from you. ;)

My donner, was dit jy! Hoekom se jy nie hello nie jou dope! Ja, maar sy is vir my cute.....

Die PPO toets gee jou Peak Power Output. Dan kan jy saam met bikemax en bruce gesels oor jou watts en wotnot.

I only realised it was you when you posted this topic - you looked familiar but I couldn't place you :) See you next Tuesday.

Donner, ek om terug van lunch af net om sien ek vat shots! Lilo......hoe sal jy weet? Mint Sauce - net omdat ek nie met jou kan compete nie beteken nie ek is useless nie! Wink

Velouria - sien jou volgende week, dan vat ons die girl vir 'n koffie!

Mint Sauce - net omdat ek nie met jou kan compete nie beteken nie ek is useless nie! Wink

My geheim is dat ek nie probeer nie Big%20smile

Het gehoor van die toetse. Nou dat ek hoor die girl is oulik moet ek miskien heroorweeg....teensy jy bekommerd is dat ek jou kanse sal opmors Wink

What is the "PRO test" sounds havy. I have enought cholesterol and testossmiley36.gif

PPO toets gee vir jou basies die maksimum watts wat jou beenspiere kan produseer vir 'n kort tydjie voor jy uitgeput raak, en die power/weight ratio is dan 'n goeie indikasie wat jou klimvermoe is.

Mint Sauce - net omdat ek nie met jou kan compete nie beteken nie ek is useless nie! Wink

My geheim is dat ek nie probeer nie Big%20smile

Het gehoor van die toetse. Nou dat ek hoor die girl is oulik moet ek miskien heroorweeg....teensy jy bekommerd is dat ek jou kanse sal opmors Wink

Nee, ek hou jou en jou blou ogies ver weg van hierdie poppie!!!!!!!

Fanie - moenie so flippen suinig wees nie. I've got how many girls that I keep organizing for you and then everytime you make an excuse...

Nee' date=' ek hou jou en jou blou ogies ver weg van hierdie poppie!!!!!!!
[/quote']

Ok.....ek sal hierdie een aan jou afstaan Wink