PowerLungs - Yay or Nay

Thug

Ek het 'n paar gekoop. Gebruik dit so nou en dan. Weet nie presies of myne powerlungs of ander tipe is nie. Weet nie of dit werk nie plus ek rook so nou en dan 'n sigaretjie...... Anyway die ding lyk presies soos 'n dildo so as dit nie werk nie kan jy dit altyd  vir 'n vriendin gee. 

...... Anyway die ding lyk presies soos 'n dildo so as dit nie werk nie kan jy dit altyd  vir 'n vriendin gee.

[/Quote]

LOL LOL

Dankie Fanie !

So Fanie you have the powerlungs AND the Q-rings??

Isn't that the latest requirements for gay men?

Klink of Fanie over compensate vir een of ander redeLOL<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

...... Anyway die ding lyk presies soos 'n dildo so as dit nie werk nie kan jy dit altyd  vir 'n vriendin gee.

[/Quote]

LOL LOL

Dankie Fanie !

Thats one way of getting by the wife...But honey...we can both use it...ConfusedLOL

Ja, ek het altwee.

Nee, dit is nie die latest accesories vir gay manne nie, meer soos vir superstuds, soos ek!

Nee, ek probeer nie met die longding en q-rings vir iets compensate nie, ek het die oversized kar daarvoor.

Julle weet nie van nog goodies wat ek kan koop nie?

Listen, all those things basically do is to add resistance to breathing. So just press your first against your mouth and breath. Same effect, but much cheaper! :D

Well with bagpipes you get the same effect AND get to make a lot of noise, irritate the neighbours, (get honour and instant membership to the "doodlesak" brigade of the AWB) AND wear a skirt. The perks are endless. Girls just dig finding out if it is grewsome or not.