Gravel sections in Road Races

FanieFiets

Sorry, maar ek verstaan dit nie? Dit is mos nie 'n mtb race nie. Ek weet die ouens het laas jaar die seksie in die Giro gedoen, maar hoe goed is dit vir jou wiele? Ek moet elke paar maande bearings vervang en wiele laat true en dit is sonder dat ek grondpad ry!

Ek sien die Geko race plus Worcester het nou 'n 'novel' gravel section in. Dit gaan mos verseker nie inskrywings boost nie, so why? Hell, Toohot sukkel dan selfs met die cattle grids!

• Replies 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Julle Capies moet maar loop skryf vir die government en aandring op teer paaie. 

Hier bo race ons net op teer.  Selfs die MTB'ers het deesdae 'n probleem om goeie grond te kry.....

Faan, ek stem. Ons moet ons eie repairs betaal as ons wiele op donner.ink bietjie, 'n carbon zipp of easton met 'n tubby op?

Die ouens in die Giro sn word vir hulle reg gemaak.

Faan,

Julle moet vir die PPA laat weet as julle ongelukkig is met die grondpad-stukke.  Hulle sal dit dan aan die organiseerders oordra (ek weet dat daar binne die PPA ook 'n gevoel is dat die grondpadstukke behoort uitgesny te word).  Popeye is 100% reg; die kostes van die fiets regmaak kan nogal baie beloop.

Verder, weet nie of die beskrywing al so verander is op die website nie, maar die Gecko rit gaan nog na Malanshoogte bo-oor Vissershok ook....Ouch

Faan' date='

Julle moet vir die PPA laat weet as julle ongelukkig is met die grondpad-stukke.  Hulle sal dit dan aan die organiseerders oordra (ek weet dat daar binne die PPA ook 'n gevoel is dat die grondpadstukke behoort uitgesny te word).  Popeye is 100% reg; die kostes van die fiets regmaak kan nogal baie beloop.

Verder, weet nie of die beskrywing al so verander is op die website nie, maar die Gecko rit gaan nog na Malanshoogte bo-oor Vissershok ook....Ouch
[/quote']

dan gee PPA die storie dat jy die "geleentheid" gegun word om dieselfe pad as wat die Giro ouens gery het!Dead

I think it is a fabulous idea. Something new and different!

Of course I do not expect anyone else to feel the way I do which is a pity.

Now if they were to organise an elite race with a gravel section and loops so spectators could come out and enjoy it... hmmm..

Now if they were to organise an elite race with a gravel section and loops so spectators could come out and enjoy it... hmmm..

Personally, I also don't have a problem with it (regularly do a short section of gravel at Devon Hill as part of training route), but then again, if I get some nasty stone chip damage on the new frame's paintwork.....Confused  but for the Gecko funride I have absolutely no problem with the section over Malanshoogte, as I won't be doing it! I refuse to ride anything that includes Vissershok.....Big%20smile

Faan' date='

[/quote']

dan gee PPA die storie dat jy die "geleentheid" gegun word om dieselfe pad as wat die Giro ouens gery het!Dead

Omtrent 'n "trekpleister" om 'n race te gaan doen as ek al ooit een gesien het. Not!   Wink

Daar is genoeg teer paaie om te ry. Thanks but no thanks...

New and different but in no way can it be good for your bike, dont you think? I try to look after my stuff.......

The Worcester route is not well thought out. That gravel section might be manageable going uphill, but then the groups have to cross each other at Overhex. If you go round clockwise there is no crossing of groups, but the gravel section is then downhill. No thank you.

I am not so sure. Why can you hammer a MTB so much but have to treat a road bike like it is made of glass?

Of course I would not advise using carbon wheels or super expensive bikes etc. cause the risks are just to high, but theoretically it should work.

Last time I was home I did quite a bit of 'off-roading' and riding on gravel roads on my old GT. Worked like a dream and was a lot of fun.

Tip of the day:<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Wear those helmets  Big%20smile

Plak ?masking tape? onder jou bottom tube en rear stays ? dit gee beskerming aan jou raam teen klippe Thumbs%20Up

The Worcester route is not well thought out. That gravel section might be manageable going uphill' date=' but then the groups have to cross each other at Overhex. If you go round clockwise there is no crossing of groups, but the gravel section is then downhill. No thank you.[/quote']

Agree. The Worcester-Robertson road is the de-facto N2, and groups of cyclists will have to cross each other and this road at one point.

Last year's route through the Slanghoek valley was brilliant. Sure it went through Rawsonville twice and had a section on the Wolseley road which is very busy, but even with these it was one of the best routes around.