Jump to content

Durbanville / Bellville training rides - weekdays

Recommended Posts

Posted

HEY FOURCOLORCHAP, jy moet lekker wees!!

gat gevat, hy voetsek. as jy aan my gat wil vat, bly ek by die huis

ek het wel padgevat, hulle betaal my om te werk, so ek moet so af en toe maak of ek werk!

En die Skelmbos ride klink vir my al meer na 'n wenner:

1X ry al 7:00 uit Milkbushbeach en kry ons by Andrag, waarna hy ons pace tot voor die klein heuweltjie, waar ons stop, toutjies uithaal en aan sy fiets vasmaak. Hy sleep ons teen die bultjie uit. SIEN, 2 VLIEE MET 1 KLAP. Hy help ons deur ons bo te kry en return maak ons hom sterk vir sy EPIC!!

Dan try ons in sy slip hou teen die bultjie af tot by die M&B, waar jy dan voortgaan om vir my 'n lekker GROOT brekfis te organize.Ek kan nie nog groter en onfikser raak nie, so hoe groter die brekfis hoe beter.

1X kannie brekfis kry nie, hy moet na sy epic figure kyk, miskien kan ons vir hom 'n bran muffin organize en 'n glas koue water.

Nou toe, ek het 2 weke om my op te sike vir hierdie ride, kom ons noem dit sommer - MY EPIC, want eks so sleg, dit gaan vir my voel soos 'n 3week stage race

AI MAN, net wat die dokter ge-order het, sommer nou lus vir fietsry

Dankie julle 2 tjomme!!!
Posted
Damn al die ou manne bymekaar- family reunion. Nou waars Johan Brits & Fire?Wink

Jong mens moet ook altyd sweet as mens saam met jou ry!!! Dit gaan oor die brekkies nie oor die fietsry nieAngry Sal seker weer ontaard in 'n TT tot in Stellies.LOL

hey wokhaai

Fire = sy is nou vinnig besig om pro uit te draai. sy sal al by die huis wees, dan is ons noggi eers by die M&B nie!!

Die geelsokkie man en die man wie se thread ons so lekker hijack (praat van hijack, eks seker Nellie sal trots wees op ons vir hierdie moerse hijack!!!!) is net so PRO's, dink nie hulle sal saam met ons wil ry nie, of is dit nou gesien word?
Posted
Nee man' date=' jy weet mos wie altyd net wil "race" en ons groot manne teen die builte wil uitjaagLOL [/quote']

Ja daai blerrie maergat Bmc-mannetjie!!!!!!!!!!!!!

@4CC - nee wat, race nie meer in my woordeskat. al wat ek nou soek is slaap en grwothspurt no.2 is oppad, Luc sal Donnerdag 6weke oud wees.

@1x - wat meen djy maergat, jyt mos gesien hoe sukkel ek gister om by die trappe op te kom, nevermaaind eers van dink om op 'n fiets te klim.
Posted
Damn al die ou manne bymekaar- family reunion. Nou waars Johan Brits & Fire?Wink

Jong mens moet ook altyd sweet as mens saam met jou ry!!! Dit gaan oor die brekkies nie oor die fietsry nieAngry Sal seker weer ontaard in 'n TT tot in Stellies.LOL

al die ou manne - jy moet daai willie hondjie ou tjek jy het hom van djou se list af gelos - dan gaan jy skyt!

OK, dis nou genoeg hijack vir een dag

moet solank in my drme begin oefen vir die nuwejaars ride op die 9de van die sokkerjaar
Posted
BTW' date='

BUMP - enigiemand wat in die oggende vir 2-4 ure saam met Vaste6 wil gaan rys, kontak asseblief die man

Wink
[/quote']

Dankie BMC.

Geen response andersins gekry nie en sal verseker nie weer averages bysit nie. Het toe darem genoeg gery saammet Britsie en Suidelike voorstede se bulte ook sommer probeer plat ry. Geen sukses.

Hoop jys reg vir Summer league. Eks ingeskryf vir die eerste keer in my lewe.

Sien later.