Jump to content

Durbanville MTB rides

udxcob

Recommended Posts

Guest TheEpicOne
Posted

Natuurlik.

WannaBe....van waar af gaan jy ry?

• Replies 566
  • Created
  • Last Reply
Guest TheEpicOne
Posted

Ek gaan moontlik ry vanaf Sonstraal Hoogte! Sal julle 8uur by Majik Forrest kry, Jip de Jager? Sal maar rond vra as ek daar aankom!

Guest TheEpicOne
Posted

Dit gaan van my roete af wees aangesien ek 'n pel in ridgeworth kry wat ons gaan join vir die ride, so ek dink ons kry julle by Majik! Ek brand vir 'n trap sessie! Sien uit daarna om julle te ontmoet!

Guest TheEpicOne
Posted

Sien uit na die trap sessie môre oggend saam die nuwe manne! Hoop my fiksheid speel saam met die "groot kanonne"!!!!! :clap:

Posted

Sien uit na die trap sessie môre oggend saam die nuwe manne! Hoop my fiksheid speel saam met die "groot kanonne"!!!!! :clap:

Watter groot kanonne? Ek is 'n outop, vat dit maar redelik stadig in vergelyking met die jongmanne.

Guest TheEpicOne
Posted

Watter groot kanonne? Ek is 'n outop, vat dit maar redelik stadig in vergelyking met die jongmanne.

Daai het ook al baie gehoor! Al 'n paar keer saam met outoppe gery en dan is hulle nogal impressive! Sien julle 8uur by Majik....gedink aan die rooi roete by Hillcrest en dan terug via Majik se single track?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout