Jump to content

Recommended Posts

• Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
Ja my vriend nie te diep innie bottle kyk saterdag oggend nie ne WinkWink ons het nog n lang dag vorentoe en ek willie met jou sukkel nie

so 'n simonsvlei muffin na elke tweede bier en dan is ek 'n downhill moutainbiker voor die naweek verby is!!
LOLLOLLOLLOL

ja nee ek het nou net daar gaan staan ek chat met een van die organisers se vrouens wat die race gereel het saterdag en hulle se daar gaan baie lekker goed daar wees en die bier tent gaan vol gestock wees. ek dink sweetie moet my sommer aflaai daar by die start met haar kar as ek die dinge so bekyk LOLLOL EISH
Posted

Jip ek sal saterdag oggend gou vir 'n fun ride gaan' date='  en daarna gaan ek party... en julle????Tongue

[/quote']

kom join ons hier in die baan man Big%20smileBig%20smile ek bring vir jou n hub band saam LOL
Posted

Jip ek sal saterdag oggend gou vir 'n fun ride gaan' date='  en daarna gaan ek party... en julle????Tongue

[/quote']

kom join ons hier in die baan man Big%20smileBig%20smile ek bring vir jou n hub band saam LOL

Dis gewoonlik R10 maar omdat jy nuut is sal ons jou net R10 kos...

Posted

[/quote']

Dis gewoonlik R10 maar omdat jy nuut is sal ons jou net R10 kos...

speak for yourself bru, i'm not cheapLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Posted

nee man waar was jy al die tyd ek het al my vinger al af gepost oor die Wild West Coast Fun ride en nou wil jy weet waar ry ons LOLLOL

ok dit is die westcoast park . Robotech kom jy ook baan toe ????