Jump to content

Recommended Posts

Posted
Ja boet was 2 weke met skool vakansie- moes my nuwe wit saaltjie inbreek- eina. Vandag weer begin en sommer met 'n 6 en half uur bestuursvergadering' date=' glad nie 'n goeie dag nie.[/quote']

LOL... so die @ss is bietjie seer.
  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
Ek gaan vir BMC fan aangee vir misleidende "advertensies". Hy adverteer die ride teen 27kph en dan jaag hulle time trailsLOL. Geen wonder die mense is so 'n bietjie skugter om die rides te join nieWink

Mnr Rooi Akkedis, jy moes daar gewees het, jy sou mal gewees het oor die Time Trails die Berg passe op - cheeeez - ek moet se - die Franschhoek pas van agter af op is 'n redelike TAAI toffie!! LEKKER!!!
Posted
BMC' date=' hoekom stop julle toe by die BP en nie by n nice koffiehop in Franshoek nie..[/quote']

Sally,want daar was te vrek baie mense in Franschoek - die plek was baie besig met die Fees,
Posted
BMC' date=' hoekom stop julle toe by die BP en nie by n nice koffiehop in Franshoek nie..[/quote']

Sally,want daar was te vrek baie mense in Franschoek - die plek was baie besig met die Fees,

And time was an issue.
Posted

HEL OUNES DIE RIDE IS AL LANKAL VERBY EN JULLE GESELS NOGSTEEDS

DIT MOES 'N LEKKER RIDE GEWEES HETWink

Thanks to all who pitched, i had a blast!!!!!!!!!!

Except going uphill that is.

A big thanks to Dick and FanD who pulled as around the 4 Passes. Those 2 are superstrong!!!!!!!!!

And a big thanks again to them both for waiting for us on top of all the climbs, i can just imagine how frustrating that must be.

Hope to do this ride again, soon!!!!!!

Lotsa guys looking good for the new seasonClap
Posted

hou op om op ons te spy en join ons!!!!!!!!LOL
Posted

the photo issues!!! yes, that a total different story - lol

ek het so gesukkel om by te hou, wat nog te se van fotos neem.

maar ek sal die paar wat ek probeer neem het post. mag dalk almal blur wees!! 
Posted

Sally' date='want daar was te vrek baie mense in Franschoek - die plek was baie besig met die Fees,
[/quote']

eeemm en blykbaar was die speed cops ook nie baie "nice" Saterdag in Franschoek met fietsryers nie......Big%20smileWink