Jump to content

Seth hates prawns - shocking discovery

Recommended Posts

Posted
20090921_061252_DSC06686.jpg

Hoe verlang ekke nou terug Mosambiek toe....... Dit is so R50-00 se prawns daai!!!!!!!!!
12/2007 - R 60.00.    ELKE 2de aand Big%20smile

Watter size prawns is daai...... klein en rejects soos Cheatahs totties of King Prawns soos Blue Bulls totties????????
Posted

klein en rejects soos Cheatahs totties of King Prawns soos Blue Bulls totties????????

Tot Moz se inwoners is opgevoed...

20090921_075830_cheetah.jpg

As for the cheetah totties...

20090921_075912_lance.jpg

Posted

Hoe verlang ekke nou terug Mosambiek toe.......

20090921_075640_moz.jpg

Batata, arroz, peixe pedra en salade do tomate e da cebola wat ek kan sien daar..... waar was dit in Moz???? ..... ek het vir twee jaar in Moz gebly naby Beira.
Posted

Ons het baie vanaf Rio Revue ,waar ons gebly het vir naweke by Blue Water Bay op Villanculos gekamp en dan met 'n dhow oorgegaan Margeruque toe om te snorkel. Die beste pleak ooit was Rion Savanah by die monding van die Savannah Rivier so 40km noord van beira teen die kus op. Jy park die kar en hulle neem jou oor met 'n Barque. Jy kan dan kies, Chalet, Barraca of Cassita. Geen karre net rustige stilte. Hele pot kerrie krap met rys gekook in coconut melk vir R35-00 vir twee mense!!!!!!! Lulas en camarau om mvan te droom. Ons het altyd in Beira prawns gekoop wat so vars was dat party nog gelewe het. Kollega se Oom was 'n groothandel vishandelaar. Groot bokse tiger prawns mahala gekry. Ons het naderhand nie meer geweet hoe om die goed gaar te maak nie. Hele Coleman vol lewendige krappe. Njammies. Hier waar ons nou bly kry ons heel Geelvin Tuna, vars sardinhas, vars calamari en kabeljou. Twee Tunas en een groot Kabeljou onlangs gekry vir R150-00 vanaf Namibe. PARADYS s dit by sekos kom!!!!!!

Posted

Moz is paradys, sal more weer vir 3 weke daar gaan slegle as ek net kon.

Naaste aan daai ander koningskosse wat ek kom is die Galjoen uit Henties wat ek 3 naweke terug op die kole gehad het Approve   Nou ja, ek het nou genoeg afgeshow met moz prawns, julle kan nou maar weer aangaan met seth se kapie prawns ...

Posted
Moz is paradys' date=' sal more weer vir 3 weke daar gaan slegle as ek net kon.
Naaste aan daai ander koningskosse wat ek kom is die Galjoen uit Henties wat ek 3 naweke terug op die kole gehad het Approve   Nou ja, ek het nou genoeg afgeshow met moz prawns, julle kan nou maar weer aangaan met seth se kapie prawns ...
[/quote']

Ja dit is nou uit vir jou met die anklebiter, want kleintjies hou nie van Malaria nie. Ek gaan weer Oupa word..... my oudste seun in Amanzimtoti!!!!!!!!
Posted

Ja dit is nou uit vir jou met die anklebiter' date=' want kleintjies hou nie van Malaria nie. Ek gaan weer Oupa word..... my oudste seun in Amanzimtoti!!!!!!!![/quote'] Dit, en ek het intussen ophou drink, so ek weet nie hoe mens daai hitte sal oorleef sonder om van sonop van hierdie voggies te vat nie...

20090921_085218_manika.jpg

20090921_085237_ruhm.jpg

Voordat jy hul brood vir ontbyt vat

20090921_085646_brood.jpg

Alweer oupa Shocked,  daai seuns van jou weet wat om met a man ze toti te maak Wink

Jackes17542009-09-21 08:56:55

Posted

Ok' date=' now this post is a complete waste of time.[/quote']

And it took you all of the 3 pages to figure that out, after you read the first word of the thread heading ? LOL

Jackes17542009-09-21 09:05:20

Posted
Ok' date=' now this post is a complete waste of time.[/quote']

And it took you all of the 3 pages to figure that out, after you read the first word of the thread heading ? LOL

Sy naam is DAFT Vader!!!!!!! maak sin!!!!!!!
Posted
actually I responded to the first posting you dumb poephol... noticed the drivel on the last page...

..... obviously in your case..... no medicine to help daftness has been discovered yet..... but..... I can tell you that swearing makes you commin!!!!!!!!!!!!