Jump to content

Durbanville MTB rides

udxcob

Recommended Posts

Posted

Guys. We cannot do that route, as the Backsberg / Simonsberg Paarl Rotary Race is on Saturday 08/09/12

We can still do Slent rd, etc (the same route we did last time). Guys pressed for time can head on home once we get close to D/Ville, the rest can do the Malanshoogte / Contermans Kloof loop for extra distance.

• Replies 566
  • Created
  • Last Reply
Posted

Klink my die weer in die Kaap is perfek... en in Durban reen dit al van Woensdag af. :thumbdown:

Ek voel ek wil onsteld raak.

Posted

Hey Wot you doin in Debben en ol men?

Hahaha! :clap: :clap: Well firstly I'm trying to understand what everyone here is saying, and secondly I'm here for work for the week.

If I had any free time I would've loved to bring the MTB along, but it was never gonna happen :thumbdown:

Might have to enjoy a couple of brewskies by the seaside instead (in the rain, I might add)

Posted

Klink my die weer in die Kaap is perfek... en in Durban reen dit al van Woensdag af. :thumbdown:

Ek voel ek wil onsteld raak.

Ek voel vir jou. Maak maar die beste van 'n slegte saak.

Posted

Kry n bunny chow... :w00t:

Ek het een vir middagete hier by die mense gekry, en dit was verseker lekkerder as enige van die wat ek al in CT gehad het!! :clap:

Posted

Op my eentjie gery. Carmichael was bang ek laat hom te veel suffer, toe dink hy die verskoning van 'n maag aandoening uit. Ek sal maar die keer maak of ek hom glo. :whistling:

50km gedoen in net meer as 2 ure. Was vrek koud op 'n stadium (Polar lees 5 grade ) lekker mistig, maar nog steeds LEKKER!!!!! :clap:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout