Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jy se jy het die Geel roete gedoen en 17km gery, dit word geadverteer as 15km so jy het nie ver verdwaal nie! :lol:

Nee ek weet nie wie die kontak persoon is nie, miskien moet jy by PPA hoor. (Johan Kriegler is die Trail Builder)

Of kom ry volgende keer saam dan sal ek jou wys ;)

• Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

i did the 17km saturday and got lost! and ended up facing a troop of baboons! hell ek was in my lewe des lewens nog nooit so bang nie!

somewhere on the 17km there must have been a marker missing(some-one took it off of...on purpose??? or something?) but i ended up doing part of the route twice, and ended up at the high riding conference venue!!!! laugh.gif

so if some-one has the correct route, please can i have it so i can see where i went wrong?

here is mine on google earth: the yellow dot was the last place i saw a route marker, so i ended up doing the yellow to blue loop twice...so the second time round i went left at the blue dot and met up with the troop of baboons at app the green dot...that was not fk funny! so can some-one help please?

that was not a nice experience....

Ha ha, sorry dat ek lag, maar dieselfde het met my gebeur toe ek op die opening day gaan ry het. Het begin met die swart roete en toe op die ou einde die rooi roete gevat, maar toe heeltemal verdwaal en kon nie eers meer merkers kry nie en toe maar uitgebeil terug na service pad langs treinspoor tot by High Riding en terug met teerpad. Jammer om te hoor die merkers is nog nie uitgesort nie. Toemaar die bobbejane skrik groter as jy, trap maar net vir die vales net om seker te maak... :lol:

Posted

Jy se jy het die Geel roete gedoen en 17km gery, dit word geadverteer as 15km so jy het nie ver verdwaal nie! :lol:

Nee ek weet nie wie die kontak persoon is nie, miskien moet jy by PPA hoor. (Johan Kriegler is die Trail Builder)

Of kom ry volgende keer saam dan sal ek jou wys ;)

en moenie vergeet van daai dodgy speedometer van jou wat gewoonlik mos n paar km uit is nie :D ;)

laugh.giflaugh.giflaugh.gif jong nee my odo het nie 17km gewys nie ma meer na oor die 20km toe! (het mos daai geel tot blou loop TWEE keer gan staan en doenlaugh.giflaugh.gif

my odo is nie meer dodgy nie ek het 'n mooi chat met hom gehad!laugh.gif

oja dis Johan Kriegler... so effens vegeet

ok dankie...se ma waneer julle wee gan ry dan kom ek saam as ek nie 'n event an het nie wink.gif

Posted

Ha ha, sorry dat ek lag, maar dieselfde het met my gebeur toe ek op die opening day gaan ry het. Het begin met die swart roete en toe op die ou einde die rooi roete gevat, maar toe heeltemal verdwaal en kon nie eers meer merkers kry nie en toe maar uitgebeil terug na service pad langs treinspoor tot by High Riding en terug met teerpad. Jammer om te hoor die merkers is nog nie uitgesort nie. Toemaar die bobbejane skrik groter as jy, trap maar net vir die vales net om seker te maak... :lol:

ja dis waa ek ook op geiendig hetlaugh.giflaugh.gif en toe terug langs die teerpad terug tot by die ingang na ongegund

ja dit was nogal sleg om te sien hoe my familie agteruit gegan het... loop op 4 bene, het hare en se boggom!laugh.giflaugh.gif

• 2 months later...
Posted

Hi Guys,

I've made a map of the Schapenberg trails and wrote up a short review of them on our blog here.

The map will be printed and put on display at the trailhead some time soon.

• 9 months later...
Posted

Credit to the trail builders! :clap:

Some nice improvements on the black route coming down from Rock View.

Yup you have to go all the way up for this lekka technical singletrack with a fast descent!

Berms added, cement sections cleaned up, wooden bridge added, some sections changed slightly to make it more free flowing.

I havent been there in a while so I dont know when all this was done ... but I might just be back there tomorrow! :thumbup:

• 1 month later...
Posted (edited)

Nice track. *** they close between 17:00 to 17:30 during the week.

Edited by hond