Jump to content

Durbanville Mtb Night Rides

Wannabe

Recommended Posts

Posted

Thanks guys, it was great meeting everybody. There are two things for sure that will happen after last night:

1. NEED A LIGHT STRONGER THAN A CANDLE!!!!

2. Tuesday evenings are now book out!!

• Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply
Posted

Thanks for the good ride. The weather was awesome again!

@Wannabe, I didn't pay for it, so I can't complain too much. Besides, if i chirp him too hard, he might make me fix it! :P

Which is not a bad thing. Then you'll know how to do it.

Posted

Thanks all for a lekker ride. To those who missed it, Spes Bona was quite spectacular!

Time was not on my side last night. Glad you enjoyed it.

Guest TheEpicOne
Posted

Jeeez julle manne maak my jaloers! Ek is soooooooo keen om julle te join, maar ek kom eers 18:15 in die aande by die huis van Stellenbosch af.

Watter roetes ry julle gewoonlik en wat is die afstand?

Posted

18h00. Open parking area at traffic circle next to Durbanville High School, top of Koeberg rd. Following a loop going down Koeberg rd / Adderley rd, into Occultdale to Silo's. Back on Klipheuwel rd, into Spes Bona to Adderley and back. About 40km, pace moderate.

Posted

Jeeez julle manne maak my jaloers! Ek is soooooooo keen om julle te join, maar ek kom eers 18:15 in die aande by die huis van Stellenbosch af.

Watter roetes ry julle gewoonlik en wat is die afstand?

Ek werk tot 18:00, so as jy my 18:30 kan ontmoet, kan ons n Team TT doen en die ander in jaag :thumbup:

Posted

Ek werk tot 18:00, so as jy my 18:30 kan ontmoet, kan ons n Team TT doen en die ander in jaag :thumbup:

En dit sal nie te moeilik wees nie. Ons vat dit maar redelik rustig, wil mos net die bene aan die gang hou. Is lekkerder om in 'n groep as alleen te ry, so ek maak goed gebruik van die geselskap. :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout