Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ek twyfel of enigeen alby fietse so goed ken dat hulle jou 'n eerlilke antwoord kan gee.

Die probleemparte is die volgende:

1) BB - English thread or Italian thread. As dit 'n cartridge (square taper of Octalink of ISIS) BB is moet die wydte ook ooreenstem - 109mm of 113mm of 118mm.

2) Seatpost - verskillende groottes

3) Fork steerer - 1 1/8e duim of 1 1/4 duim ens.

4) Head tube. 'n Groter fiets sal nie werk met 'n fiets wat se vurk te kort gesny is nie.

5) Brake adapters - ISO, post-mount ens.

6) Quick releases - through axle, 9mm QR, ens.

Tik maar een vir een af en kom by 'n gevolgtrekking wat jou sal vertel of dit die moeite en geld werd is of nie.

Posted

Ons wil weet of mens 'n Mongoose Ritual '08 se parte op 'n Cannondale F400 se frame kan oor bou (gaan dit pas) ??

Behoort nie 'n probleem te wees nie, altee is spesie -fiets en genus - Mtb en Freeride.

Watse parte sou dit wees?

Posted

Goupset, wiele Ja beslis, Voor vurk, weet ek nie, want Cannondale gebruik n groter steerer tube, jy gaan miskien n insert moet kry. Die res behoort te pas

Dankie ouboet - jy het gesien wat sy het... ek post weer - sy het n freaken mooi ligte raam gekry

Posted

Behoort nie 'n probleem te wees nie, altee is spesie -fiets en genus - Mtb en Freeride.

Watse parte sou dit wees?

Die parte is as volg:

Frame: Mongoose Fireball 2008 -

"A confident kick-ass ride on dirt" - bikeradar.

Parts: Mongoose Ritual 2007,

Rims: Alex DM24;

Front Hub: Alloy disc Q/R;

Rear Hub: Alloy single speed cassette;

Spokes: Stainless steel;

Nipples - brass UCP;

Front Brake Tektro IO disc;

Brake Levers: Tektro forged all.