Jump to content

We got New Wheels

Brakkies Sport Fotos

Recommended Posts

Sien jy Bill Gates se gesig op die Microsoft teams se karre of busse?

of... sien jy enige ander CEO/Baas se gesig op sy Co. se gesponserde sport toerusting?

Harmony Klub behoort aan die lede, nie aan Nick.

As ons as klublede met sy gesig op kit moet begin rondloop bedank ek onmiddelik as lid.

Dis net in Irak waar jy Sadam se gesig op alles gesien het.

Sorry, ek stem nie saam dat sy gesig daar moet wees. Dis nie sy bus waar hy dit as persoonlikke vervoer of borgskap gebruik.

Sien jy Bill Gates se gesig op die Microsoft teams se karre of busse?

of... sien jy enige ander CEO/Baas se gesig op sy Co. se gesponserde sport toerusting?

Harmony Klub behoort aan die lede' date=' nie aan Nick.

As ons as klublede met sy gesig op kit moet begin rondloop bedank ek onmiddelik as lid.

Dis net in Irak waar jy Sadam se gesig op alles gesien het.

Sorry, ek stem nie saam dat sy gesig daar moet wees. Dis nie sy bus waar hy dit as persoonlikke vervoer of borgskap gebruik.[/quote']

I don't want to start a fight - but it looks common - something Teasers would do.

Dit is hoe hy onderhandel met die borge gee hom kredit vir dit. Nick verkoop Harmony se naam aan die publiek dis die rede Patrice hom nog gelde gee vir die klein manne

Sou great gewees het as die juniors se gesigte so "abstrackt" geskilder gewees het op die agter ent van die bus. ook goeie adds vir junior w/champs.

Dis tog die sponsered bus vir hulle.

Maar, dit daar gelaat. Lees ook dat daar nuwe klubklere is, en die huidige's net wettig nog vir die 2008 racing seisoen.

Ek sien 'n ding kom.