Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

yesterday while i was busy doign hills something popped up on the screen , it was reading something like 290wats, i have never used this before but what i was doing was to ride 10min at a fair seting at 100 cadence and then stand without sitting for 5min at a heavy setting on round about 65 cadence

x 5 so all in all a total of 1hour

this was my hill sesion my aim is to climb very strong for say up to 30min at a good average, i normally train this on Montagu pass but currently i can only use a bike in the gym for the next 6 weeks

what would a good climbing session be and what should the watts be,

i race more the 40-60km distance but prefer to do it fast, i also run quite a bit i will drop my weekly kilometers to about 40km for a few weeks with way more speed work and sprinting sessio in there

any advice on training would be much appreciated

Thanks

Edited by tunariaan
Posted

Gym not gim

i need to know how watts work and whats good for hill training and with that i will be doing quite a bit of speed work(running) aswell

met ander woorde raad vir krag en klim werk op die bike in die gim en die hardloop is ekstra saam met dit

thx

Posted

Gym not gim

i need to know how watts work and whats good for hill training and with that i will be doing quite a bit of speed work(running) aswell

met ander woorde raad vir krag en klim werk op die bike in die gim en die hardloop is ekstra saam met dit

thx

Haai Tunariaan. Daar is 3 elemente wat jou vlak van kondisionering bepaal: 1) Neuro-muskulere kondisionering (meet met watt meter); 2) kardio-vaskulere kondisionering (meet met heart rate); en 3) "mind" kondisionering (kan nognie gemeet word nie. So watt meting meet slegs 'n komponent van kondisionering. As jy enige komponent van kondisionering wil bou is dit beter om die holistiese benadering te volg.

Die normale volgorde om krag te bou is 1) maak seker die logistieke vervoerstelsel van jou lyf is in goeie kondissie (in leketaal noem ons dit stamina); 2) maak seker jou spierselle is opgewasse vir die taak (leketaal = spierkrag); en 3) bevestig dat die senuwee-impulse perfek gesinchroniseer is (spier- en spoed-uithouvermoe). As jy hierdie volgorde volg kan jy in 3 weke soveel as 60% krag bou! Ongelukkig is dit egter nie "plug-n-play" nie en is elke persoon se beginpunt verskillend. Dit is daarom 'n versigtige mengsel van die 3 stappe. As jy in gedagte hou dat jou brein jou ultimate reguleerder is dra fisiese kondisionering uiteindelik maar 'n klein gedeelte by tot beter krag, en speel "mind coaching" 'n veel groter rol. "Hill repeats" moet op 'n baie spesifieke manier gedoen word omdat jy nie te veel anaerobies moet gaan nie - dis soos om 'n swaar gewig min kere maar stadig op te lig.

Posted

thanks dis n great antwoord, enige iedea hoe ek dit op die bike in die gim kan oefen?

Ry 10min gemaklik op die indoor trainer vir opwarming. Begin dan met 3x(3x 1min in hoogste rat/meeste weerstand met 2min rus tussenin)2min tussen stelle. Trap stadig maar hard (baie weerstand) en moenie dit verwar met 'n kardio sessie nie.

Posted

thanks ek gaan dit bietjie uitprob, dis goed jy se my ek moet dit nie verwar met cardio nie want ek sou dit vinniger prob doen is dit ok om nou en dan te staan of moet ek eerder sit

Posted

thanks ek gaan dit bietjie uitprob, dis goed jy se my ek moet dit nie verwar met cardio nie want ek sou dit vinniger prob doen is dit ok om nou en dan te staan of moet ek eerder sit

Jy's veronderstel om meeste trapwerk sittende te doen want dan gebruik jy die minste energie. As jy begin staan gaan jou HR gewoonlik dadelik op. Oefen dus daardie spiergroepe wat jy werklik gebruik. As jy egter soms staan en trap, simuleer dit in oefensessies.