Jump to content

Recommended Posts

Posted

I did the 40 km ride, my first race ever. Mixed feelings about it, maybe that's just because I'm a newby. The only very disappointing part for me being my first race was no medal at the end : (

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

I did the 40 km ride, my first race ever. Mixed feelings about it, maybe that's just because I'm a newby. The only very disappointing part for me being my first race was no medal at the end : (

They stopped handing out medals in the late 90ies. Greenpeace and all that environmental issues.

Besides, how is it that you are expecting a medal if this was your first race?

What will you do with the medal? I have a crapload lying somewhere, pick a colour and I'll send you 10 for mahala

Posted

They stopped handing out medals in the late 90ies. Greenpeace and all that environmental issues.

Besides, how is it that you are expecting a medal if this was your first race?

What will you do with the medal? I have a crapload lying somewhere, pick a colour and I'll send you 10 for mahala

Sies jy is nou lelik

Posted

Sies jy is nou lelik

Ja, ek stem saam. Sies man Tankman. As die outjie nou sy medalje wil he, hoekom dit dan teen hom hou? Ek verwag nie medaljes by elke byeenkoms nie, maar is baie trots op die wat ek wel gekry het. Ek het nog elke medalje wat ek al gewen het. Hoekom het jy nog joune as dit niks vir jou beteken nie? mmmm. Geen verdere korrespondensie in die verband nie. :clap:

Posted

Ja, ek stem saam. Sies man Tankman. As die outjie nou sy medalje wil he, hoekom dit dan teen hom hou? Ek verwag nie medaljes by elke byeenkoms nie, maar is baie trots op die wat ek wel gekry het. Ek het nog elke medalje wat ek al gewen het. Hoekom het jy nog joune as dit niks vir jou beteken nie? mmmm. Geen verdere korrespondensie in die verband nie. :clap:

haha!

Ek het nog myne maar ek weet nie wat om daarmee te maak nie!! Dit le iewers in die garage in n skoenbox ... wat niemand (beslis nie ek nie) ooit na kyk nie.

Die dag wat ek n medalje wen wat iets beteken, soos n goud, silver of brons by Worlds, Olympics, SA's of soortgelyk (almal mag droom), sal ek dit raam of uitstal in glas kas. Dan moer ek omiddelik daai medaljes van 184ste plek by tant Sannie se 7km race rondom Checkers se parkeer-park weg terwyl ek n glas/bottle champagne uit drink en terug dink oor die goeie ou dae.

Tot tyd en wyl wag ek vir daai een medalje wat gaan aanstoot gee tot die gebeurtenis!

Of ek n medalje by die einde wan n race ride in die hand gestop word of nie, traak my nie in die minste nie.