Jump to content

Recommended Posts

Posted

SmileSondag se DE GRENDEL MTB

Ek het die 10 km gedoen met my seun( 7). Dit was my eerste keer wat ek en hy in 'n "funride" deelneem saam met hom.

Hy het dit baie geniet.  Ek was maar baie senuweeagtig met al die vinnige manne wat van vooraf kom.  Tussen al die koeie langs die draad kyk en die sand wat pla, moes ek maar mooi praat om hom te laat fokus op die regter kant van die pad ry.

Ek WAARDEER die positiewe kommentaar wat hulle gegee het aan my seun.  Hy het 2 keer in die sand geval, en nie een van die vinnige manne(wat van agteraf gekom het) het op hom geskree nie.  DANKIE BAIE

Hy het baie geleer daaruit en hy sal dit weer doen.  Die positiewe ervaring spoor hom aan om nog te wil doen.
Posted

Positiewe, terugvoering!!!!!!!!!!!!!!!

WOW!!

Dit is soos die hub moet wees!!!

Kuifie, ek hoop daai laaitie van jou raak 'n PRO en spoor nog kinders aan om op fietse te klim
Posted

spoor nog kinders aan om op fietse te klim

so van kinders gepraat Big%20smile wanneer kry Yara haar fietsie Wink

haai PI, jy spot!! sy is more 7maande en soos sy in daai loopring aangaan, gaan sy een vd dae kuifie se laaitie join - so ek sal moet begin spaar aan daai Kiddies BMC MTB fondsWink
Posted

Wanneer haar pa eendag die training wheels kan aanpass na haar toe (of sodra hy actuallly die trans Baviaans op 'n FIETS ry.  Support vehicles tel nie!!!)

BTW, die support driver kry ook 'n t-shirt.  Blykbaar IS hy deel van die span. Go figure...
Posted

haai PI' date=' jy spot!! sy is more 7maande en soos sy in daai loopring aangaan, gaan sy een vd dae kuifie se laaitie join - so ek sal moet begin spaar aan daai Kiddies BMC MTB fondsWink
[/quote']

haai ooeh al 7 maande - how time flies Shocked nee ek spot g'n niks...Wink'n mens kry hoeka sulke cute dogter'jie pink gloves en helmets....Big%20smile ek sou al lankal 'n paar van elk gekoop het