Jump to content

Super B bike tools....

Recommended Posts

Posted

Hey H, dis my valley daai. Ek laaik nie daai winkel nie, hulle is duurder as hulle ander takke vir een of ander rede.

BTW, woe nice is Toy Zone?

As julle nog die Sondag in die area is, gaan na die Ruimsig stadium toe. Aan die anderkant van die atletiekveld is daar 'n klein huisie met 'n teerblad. Hulle vlieg remote earies daar. Enige iets van so 12 uur af. Partykeer is daar 'n hellie of twee ook. Ry net lang die sy straat avn die stadium af en onder in die dip vat die grond paadjie links.

Posted
Hey H' date=' dis my valley daai. Ek laaik nie daai winkel nie, hulle is duurder as hulle ander takke vir een of ander rede.

BTW, woe nice is Toy Zone?

As julle nog die Sondag in die area is, gaan na die Ruimsig stadium toe. Aan die anderkant van die atletiekveld is daar 'n klein huisie met 'n teerblad. Hulle vlieg remote earies daar. Enige iets van so 12 uur af. Partykeer is daar 'n hellie of twee ook. Ry net lang die sy straat avn die stadium af en onder in die dip vat die grond paadjie links.

[/quote']

Sondag in Amanzimtoti. Ons ry more af na my oudste toe. Thanx anyways!!!!!!
Posted

I don't know  bout PTA, but Northcliff Cycles sells them....if I remember correctly Alex said they were decent tools but their life span was shorter than Park....bout 3:1