YIPPPEE THE SJARQIES ARE OUT....... AGAIN!!!!!!

Guest Big H

So' date=' die Sharks is so uit soos jy Big H
[/quote']

En nou vir 'n Loftus final jou ou suurtiet!!!!!!!!

Quote " Topic: YIPPPEE THE SJARQIES ARE OUT....... AGAIN!!!!!! "

Ek weet nie so mooi wat jy bedoel met die "out............again" nie - 2008 is net nou die dag, en wie was toe die Currie Cup champs?

Maar ten minste verskyn die Bulls ook in die afgelope 4 jaar.

Currie Cup Winners

2005 Cheetahs
2006 Blue Bulls and Cheetahs
2007 Cheetahs

2008 Sharks

Guest Agteros

[/quote']

Wie is jou suurtiet? As ek so na jou vrou verwys sal jy sekerlik moerig raak, so "do unto others...." Jy ken mos daardie ene? How about practicing it?

Die Sharks het verloor, en dit is hoe dit is. Dit is afterall net 'n game.

Dalk moet jy "get over it"

Nag ou grote

Heard on the radio that Loftus is double booked so most likely wont be held there, just as well, the thought and sight of Loftus with 15 men all huddled together holding each other while 1000's sing "liefling" (win or lose) is not a highlight i look forward to.

Heard on the radio that Loftus is double booked so most likely wont be held there' date=' just as well, the thought and sight of Loftus with 15 men all huddled together holding each other while 1000's sing "liefling" (win or lose) is not a highlight i look forward to. [/quote']

Imagine it being held at Ellispark with rabid and commin Transvaal fans bashing each other over the head with empty Richelieu brandy bottles. By the way they do not sing ...... they have only recently mastered the option of grunting!!!!!!!!!!

[/quote']

Wie is jou suurtiet? As ek so na jou vrou verwys sal jy sekerlik moerig raak, so "do unto others...." Jy ken mos daardie ene? How about practicing it?

Nag ou grote

Ou Ossie ...... hoekom my vrou in die sakie inbring...... sy het niks daarmee uit te waai dat jy en die paar ander sjarqie fens suurtiet is dat julle useless spannetjie wat nie "BIG MATCH" temprament het ALWEER ge-choke het nie. Word groot outjie!!!!!!!! 

Ek skree Haaie maar daai kerels het werklik k*k aangejaag Saterdag. Die manne van die States het verdien om te wen. Weet nie mooi vir wie om te skree die naweek nie. Reken die Bulls gaan hom vat.

[/quote']

Nag ou grote

Ou Ossie ...... hoekom my vrou in die sakie inbring...... sy het niks daarmee uit te waai dat jy en die paar ander sjarqie fens suurtiet is dat julle useless spannetjie wat nie "BIG MATCH" temprament het ALWEER ge-choke het nie. Word groot outjie!!!!!!!! 
The only thing worse than a bad loser is sadly a bad winner!!

Delgado2009-10-19 00:10:55

Heard on the radio that Loftus is double booked so most likely wont be held there' date=' just as well, the thought and sight of Loftus with 15 men all huddled together holding each other while 1000's sing "liefling" (win or lose) is not a highlight i look forward to. [/quote']

Imagine it being held at Ellispark  Coca Cola park with rabid and commin Transvaal Gauteng fans bashing each other over the head with empty Richelieu brandy bottles. By the way they do not sing ...... they have only recently mastered the option of grunting!!!!!!!!!!

Fixed

29.08.2009 Lions 20 Bulls 13 Big%20smile

Imagine it being held at Ellispark  Coca Cola park with rabid and commin Transvaal Gauteng fans bashing each other over the head with empty Richelieu Klipdrift brandy bottles. By the way they do not sing ...... they have only recently mastered the option of grunting!!!!!!!!!!

Fixed

Imagine it being held at Ellispark  Coca Cola park with rabid and commin Transvaal Gauteng fans bashing each other over the head with empty Richelieu Klipdrift brandy bottles. By the way they do not sing ...... they have only recently mastered the option of grunting!!!!!!!!!!

Fixed

Ta, missed that. LOL

[/quote']

Nag ou grote

The only thing worse than a bad loser is sadly a bad winner!!

Yup you are right....... typical of aussie supporters!!!!!!!