Jump to content

Recommended Posts

Posted
sammajoor jy kan nie entry level pedals koop nie' date=' jy het die heavy duty soort nodig...jy sal daardie ook net weer breek LOL[/quote']

Krokkielistepoesterfant hoe weet jy dat ek my looks afgetrap het ken ek jou ??????????????????????
Posted

my Peter is 'n fanjie ja!

Heidi???? jou gat hoor

As julle die pregnant fairy se party hou saterdag moet ons mans sommer in die sitkamer die game kyk sal nie kom loer nie, dit gaan goed koper wees niemand gaan drink en bestuur nie ons sal binnebly en die bier gaan BAIE goedkoper weesClapClapClapClap
Posted

Anthony het gisteraand gebel en gese hy gaan probeer om sommer kaartjies by Vodacom te kry....so you might as well go....ons sal julle gaan aflaai en weer kom haal....ha ha ha

Gaan ons nog na die tyd da by julle braai?

Posted
Anthony het gisteraand gebel en gese hy gaan probeer om sommer kaartjies by Vodacom te kry....so you might as well go....ons sal julle gaan aflaai en weer kom haal....ha ha ha

Gaan ons nog na die tyd da by julle braai?

Jy behoort nou al te weet ons is 'n social club met 'n fietsry probleem wat net wag om weer te kuier, Big%20smileBig%20smileBig%20smileBig%20smileBig%20smileBig%20smile, so natuurlik gaan ons

Miskien sal ons Sondag bietjie fietsry ookClapClapClapClap