Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ek bly in Equestria en ry MTB op Sat. saam Singletrack vanaf 6:00am.

Het nou ook begin om in die week na werk so 4:00pm te ry.Is available.

Posted

Ek bly in Equestria en ry MTB op Sat. saam Singletrack vanaf 6:00am.

Het nou ook begin om in die week na werk so 4:00pm te ry.Is available.

Ekke ook, maar ek ry tans nie. Sal gaan gym tot my skouer weer werk.

Posted

Ekke ook, maar ek ry tans nie. Sal gaan gym tot my skouer weer werk.

Onthou ek is ook geen pro nie en oeven om sterker te word.

Posted

Behoort in die week n padfiets te kry, dan kan julle my biki touwys maak met die dunwiel storie... :blush:

Sorry ek het ook net 'n MTB. Gaan die Argus maar met hom en slicks doen :-)

Posted

Onthou ek is ook geen pro nie en oeven om sterker te word.

Dink meeste van ons is daar. Ongelukkig het die Dr my gese ek mag nie vir ten minste 6 weke ry nie.

Sal plan maak as ek weer ry...

Een pad wat lekker is, is PTA weg rigting PTA dan na Queens Corner, Dan na die OR Thambo gebou se kant. Net na die gebou Tom Jenkens op, Eastwood af tot Park, verby Loftus, TUKS Lynnwood, tot by oom Hans se straat... En as jy regtig laf wil wees kan mens kyk tot by Universiteit weg na Wilhelminas toe en dan Wilhelminas op ry en dan terug met Hans tot by Lynnwood

Posted

Dink meeste van ons is daar. Ongelukkig het die Dr my gese ek mag nie vir ten minste 6 weke ry nie.

Sal plan maak as ek weer ry...

Een pad wat lekker is, is PTA weg rigting PTA dan na Queens Corner, Dan na die OR Thambo gebou se kant. Net na die gebou Tom Jenkens op, Eastwood af tot Park, verby Loftus, TUKS Lynnwood, tot by oom Hans se straat... En as jy regtig laf wil wees kan mens kyk tot by Universiteit weg na Wilhelminas toe en dan Wilhelminas op ry en dan terug met Hans tot by Lynnwood

Jy't seker bietjie van 'n "death-wish" om so op PTA se besigste strate te ry... blink.gif