Jump to content

Recommended Posts

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest Big H
Posted
another volkak dutchman mouthing off when no-one cares

Luister kettiekop, moet ek stilbly terwyl die arrogante skermunkel van 'n iegllieshmannetjie my kom staan en beledig. Gmmf Big H ry kempekkernoglia............ yeccch !!!!!! Die verwaandgeid van die mannetjie...... ek glo nie sy Wielnaaf loopbaan gaat lank hou nie......... ek gril en slaat hoennervleise uit net om te dink daaraan. Dit is amper soos om vir die sjarqies te skree...... yechhh!!!!! ek gril alweer!!!!!!!!!

Julle anner klomp ienglieshe bosluise kan gerus ook maar van my lyfie af afklim...... as ek moer strip slaat ek die lot van julle vrek met 'n eselskakebeen..... net weer my se hare laat groei en Delilah van my lyf afhou!!!!!!!!
Posted

And I thought BigH was Angolan smiley5.gif

Come on guys, we need to show support for foreign hubbers, even if they do like Raleighs equipped with shi#mano smiley9.gif

Posted

And I thought BigH was Angolan smiley5.gif

Come on guys' date=' we need to show support for foreign hubbers, even if they do like Raleighs equipped with shi#mano smiley9.gif
[/quote']

ag he knows we still love him
Posted

Luister kettiekop' date=' moet ek stilbly terwyl die arrogante skermunkel van 'n iegllieshmannetjie my kom staan en beledig. Gmmf Big H ry kempekkernoglia............ yeccch !!!!!! Die verwaandgeid van die mannetjie...... ek glo nie sy Wielnaaf loopbaan gaat lank hou nie......... ek gril en slaat hoennervleise uit net om te dink daaraan. Dit is amper soos om vir die sjarqies te skree...... yechhh!!!!! ek gril alweer!!!!!!!!!

Julle anner klomp ienglieshe bosluise kan gerus ook maar van my lyfie af afklim...... as ek moer strip slaat ek die lot van julle vrek met 'n eselskakebeen..... net weer my se hare laat groei en Delilah van my lyf afhou!!!!!!!!
[/quote']

Jou raciste vark, hoe dare jy om so te praat oor Campag en engelsmanne. Laat ek by jou een dag uitkom, en dan sien jy hoe die Campag riding Engelsman vir jou so hard bliksem, dat die snot rondom jou kop sit........

Ok only jokingLOLLOLLOLLOL

How you doing big H we havn't slandered each other for nearly a whole week, so I thought i'd get the ball rolling.
Guest Big H
Posted

Luister kettiekop' date=' moet ek stilbly terwyl die arrogante skermunkel van 'n iegllieshmannetjie my kom staan en beledig. Gmmf Big H ry kempekkernoglia............ yeccch !!!!!! Die verwaandgeid van die mannetjie...... ek glo nie sy Wielnaaf loopbaan gaat lank hou nie......... ek gril en slaat hoennervleise uit net om te dink daaraan. Dit is amper soos om vir die sjarqies te skree...... yechhh!!!!! ek gril alweer!!!!!!!!!

[/quote']

Jou raciste vark, hoe dare jy om so te praat oor Campag en engelsmanne. Laat ek by jou een dag uitkom, en dan sien jy hoe die Campag riding Engelsman vir jou so hard bliksem, dat die snot rondom jou kop sit........

Ok only jokingLOLLOLLOLLOL

How you doing big H we havn't slandered each other for nearly a whole week, so I thought i'd get the ball rolling.

Jy kan nie so bad wees nie, jy praat darem Afrikaans...... so soort van!!!!!!!
Posted

I used to speak Afrikaans very often but then was told that it's not actually a language, but more a disease of the throat, so now i only speak it when i'm sick

Posted
I used to speak Afrikaans very often but then was told that it's not actually a language' date=' but more a disease of the throat, so now i only speak it when i'm sick[/quote']

an inspired post?ClapClapClap
Guest Big H
Posted
BigH's saddle?

http://cyclespeedway.biz/images/10352.jpg

Quite a fitting place for the Union Jack....... right under Big H's ass!!!!!!!!
Guest Big H
Posted
I used to speak Afrikaans very often but then was told that it's not actually a language' date=' but more a disease of the throat, so now i only speak it when i'm sick[/quote']

Sjeim is jy siek ou laaitie. Regtig jammer om te hoor. Hoop nie dit laat jou nog slegter fietsry nie.