Positive Drug Test

Sylvia Dale

dankie sylvia,die rede hoekom ek die verkeerde naam gegee het is omdat ek gehoor het jy 'n e-mail gestuur het en ek nie seker was of dit waar was of nie.toe gebruik ek die verkeerde naam om te sien wie kom met die ware storie

een vraag,hoekom pos jy nou so vinnig van die positiewe toets ? nou eers en nie toe al? sou jy dit gepos het as ek nie vanoggend daaroor gepraat het

Welcome to the hub Sylvia' date='now you can reply personally everytime we talk crap about you and CSAThumbs%20Up [/quote']

ClapClapClap

Kan CSA nie bietjie meer deursigtig wees en die name van ryers wat in 2008 getoets is bekend maak nie ?   

Sorry Sylvia i think that is not punishment enough.I agree with hammertoe names should be put on the Hub every six months.Very few people go to the CSA website while the hub has over 4000 members WHO LOVE TO TALK.

Name and shame.Been humiliated in public is far worse than a 6 months ban and name on CSA website.Common Carinus post the names here.Admin can make a special section.