Jump to content

Recommended Posts

• Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

umm guys just to point out a few things as I was in frenchcorner today.

1.  There was snow (plenty plenty) on the top of the Frenchcorner pass. Should still be there as you pass through!!

2. Its Bastille Day Celebrations over the weekend. Finding a coffee shop with some space is going to be tricky.

3. Should be fun to be in the festivities of Bastille Day!!

Slowbee2008-07-10 06:43:19

Posted
Kyk op page 1 van die post' date=' tromps....  BMC Fan het egter vergeet om my en jou ook te "sterriekie". [/quote']

julle is ge'star', wil julle ge'stripe' ook raak.

Dis net eentyd en rello wat sover nie by andrag begin nie.

Sal gou kyk of ek hulle in die hande kry nie!
BMC Fan2008-07-10 07:00:40
Posted
Sal dit n goeie idee wees om te ry met n verkoue?Cry

Iemand antwoord my!!!!!Angry

wat was die vraag?

of jy chicken is of nie??Wink

Posted

Onetime:  as jy lyfseer en regte griep het, bly tuis, maar as jy af en toe 'n slympie uithoes en 'n effense mate van die snuffels het, kan jy maar join.

Posted

No No No, just a sick certificate will be good enough!!!

And yes, one thats signed by an actual qualified docter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted
Onetime:  as jy lyfseer en regte griep het, bly tuis, maar as jy af en toe 'n slympie uithoes en 'n effense mate van die snuffels het, kan jy maar join.

[/QUOT

Dankie Beer. Ligte snot neus en geen slymTongue Sal saam met die Bmc mannetjie by Andrag wees.Star
Posted
No No No' date=' just a sick certificate will be good enough!!!

And yes, one thats signed by an actual qualified docter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote']

Sy is n regte dokter. BeloweEmbarrassed
Posted
Onetime:  as jy lyfseer en regte griep het' date=' bly tuis, maar as jy af en toe 'n slympie uithoes en 'n effense mate van die snuffels het, kan jy maar join.

[/QUOT

Dankie Beer. Ligte snot neus en geen slymTongue Sal saam met die Bmc mannetjie by Andrag wees.Star[/quote]

Eentyd - eks very happy om te hoor jy vat nie die kortpad van SomerSet af nie - ek,Tarmac en Trekker sien julle 7uur by Andrag - lekker moerse koud!!
Posted
umm guys just to point out a few things as I was in frenchcorner today.

1.  There was snow (plenty plenty) on the top of the Frenchcorner pass. Should still be there as you pass through!!

2. Its Bastille Day Celebrations over the weekend. Finding a coffee shop with some space is going to be tricky.

3. Should be fun to be in the festivities of Bastille Day!!

Joy...
Posted

Reg. Sewe uur, Andrag. Ten minste weet ek nou waar dit is. LOL

Ok dudes. Sien julle dan. BMC, baie dankie dat jy die ride gereel het.

Ek kan nie help om te wonder wat die mense gaan dink as hulle ons klomp deur die groot dorp sien kom nie. Ek meen, 'n roadie bunc en heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer agter twee mtb'ers.LOLLOLLOLClap