Jump to content

Recommended Posts

Posted

So ek ry nou op my eie. Dit is ok ek gaan vet pret he met al die climbs wat ek gaan soek en dan ry en weer ry.Hoekom vra julle...........WANT EK KAN.

Posted

Ons sallie da weesieErmm Gan Wolsley toe vi di mtb race... We just love racing....Big%20smile ma ja, klink leka!!! Enjoy!!!

Posted

Gr8 Lilo! julle moet dit geniet!

Ek gaan my MTB funride debut maak in die burger stellenbosch thingie op die 2de Augustus, maar net in 42km. wil darem nog lewendig ander kant uitkom
Posted

Willy!!!!!!

Its me and you and the climb tomorrow!

Bring your camera, so that you can post some pics of me dying going up the climbsWink
Posted

Ek sou graag wou maar

1. Ek het bronchitis

2. Ek het nog nooit grondpad met my dun wiele gery nie

3. Ek het nie 'n dikwiel waarmee ek grondpad kan ry nie

4. Ek sal ook nie toelaat dat my spesiale fietsie vol stof raak op die grondpad nie.

5. ........
Posted

ouw my verlore forcolourchappie-mannetjie vriend

Its just a 1km stretch of gravel, not bad if you cruise over it!

but yaah you stay in bed and send me rugby updates... OK
Posted

Twee weke verlof gehad om my saal in te breek-eina, waarvan ek net 6 dae kon ryCry En nou weer die siekteDead as ek reg is dan reel ek weer een van daai spesiale trippies van myWink- koffie stop, nat reen, slow tempo alles ingesluitLOL 60km = 5 ure LOL

Posted
Gr8 Lilo! julle moet dit geniet!

Ek gaan my MTB funride debut maak in die burger stellenbosch thingie op die 2de Augustus' date=' maar net in 42km. wil darem nog lewendig ander kant uitkom
[/quote']

Thx, sal probeer.. Wink Oe ek gan oor stbos ry maar di 60, wat nou 'n 66km geword het... Jy moet net duimvas hou dit reen ni voor di tyd ni, daai paaie is sooooo modderig na di reen!!!! En dis 'n gesukkel om by di einde uit te kom....Ouch