Jump to content

Recommended Posts

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Wil nou nie julle fun spoil nie' date=' maar ekke is 'n chick. Enige ander chicks wat wil saamry?

[/quote']

Jy se chick en nie girl nie. Jy is cool genoeg om saam te ry!Clap

Posted

nee pookie monie worry nie daai manne sal jou mooi oppas gaan join hulle onetime sal jou mooi oppas jy sal dit geniet Big%20smile watch net vir daai bmc fan hy is gevaarlik WinkWink

Posted

nee pookie monie worry nie daai manne sal jou mooi oppas gaan join hulle onetime sal jou mooi oppas jy sal dit geniet Big%20smile watch net vir daai bmc fan hy is gevaarlik WinkWink

Dankie Hagar.Big%20smileBig%20smile

Posted

Wil nou nie julle fun spoil nie' date=' maar ekke is 'n chick. Enige ander chicks wat wil saamry?

[/quote']

its ok... so are most of the others Wink

Julle raak nou bietjie mak. Dink ek en die beer moet julle bietjie downhill begin vat.
Posted

hey boeta ja man sal baie like man maar die diesel is te duur man hell my geld is min en Sweetie het my op rations CryCry ek wil mos die 29 august die weskus experience doen sien ek moet maar die pennies hou vir dit virstaan ??? julle geniet dit en post bietjie pics asseblief

Posted

[/quote']

its ok... so are most of the others Wink

Julle raak nou bietjie mak. Dink ek en die beer moet julle bietjie downhill begin vat.

Broek staan stil jou baas is nie bang nie!!!LOL