Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ag asseblief Myrace! Moet nou nie kom staan en *** praat nie! Die fout l? vierkantig voor julle deur! My klublede?word onmiddelik laat weet as hulle lisensies by my uitkom en hulle kom in sulke pisstraaltjies by my uit.?My eie lisensie se "entry date" is op julle stelsel aangetoon as 2008-11-28 en ek het hom eers laasweek gekry. DIS 5 ****** MAANDE!!! En dan l? die fout by die klubs? I don't f**king think so!!! EK hoop iemand van myrace lees die post...

Stadig oor die klippe Sias.......Moenie dat die duiwel met jou ploeg nie. Dit is nie die moeite werd nie. Ek wag nou al 6 maande vir my lic. Is ook ges? hy sal 4 Mei beskikbaar wees. Nog niks van my klub gehoor nie???

Posted

Ag asseblief Myrace! Moet nou nie kom staan en *** praat nie! Die fout l? vierkantig voor julle deur! My klublede word onmiddelik laat weet as hulle lisensies by my uitkom en hulle kom in sulke pisstraaltjies by my uit. My eie lisensie se "entry date" is op julle stelsel aangetoon as 2008-11-28 en ek het hom eers laasweek gekry. DIS 5 ****** MAANDE!!! En dan l? die fout by die klubs? I don't f**king think so!!! EK hoop iemand van myrace lees die post...

Stadig oor die klippe Sias.......Moenie dat die duiwel met jou ploeg nie. Dit is nie die moeite werd nie. Ek wag nou al 6 maande vir my lic. Is ook ges? hy sal 4 Mei beskikbaar wees. Nog niks van my klub gehoor nie???

Dis juis van stadig oor die klippe dat f2kkol gebeur nie!!  Dis tyd dat die ouens so bietjie opgeskroef word....

Boikot die hele sisteem is my motto - waarvoor is lisensies nodig? Ek het al 'n paar keer gevra en konnog NOOIT 'n bevredigende antwoord kry nie!!
Posted

I've also waited six months for my licence, club was also blamed for non distribution, there are 22 members in our club, I see the administrator daily!. so i made a bit of noise with CSA. I now have two cards (albeit one without a photo) in the space of two days ??????