Jump to content

Recommended Posts

Posted

smileys/smiley4.gif

We looking at doing a long training ride this Saturday incorporating one major climb...for a total of 100/120k's. Thus far it's myself/Slowpoke and probably one other cyclist...a non hubber. Anyone keen on joining us, we meeting at Rebel Farmers Saturday morning at 7am. ??????..

"DTsmileys/smiley4.gif"

Posted

Love to join but my training starts on Monday after being off the bike for about a month smileys/smiley19.gif with tendonitis.

Posted

no way, na ek die weer gesien het vir die naweek...is daar nie 'n manier wat ek op die pad kom...indoor boring trainer liewer as wat ek vrek van die koue

Posted

no way' date=' na ek die weer gesien het vir die naweek...is daar nie 'n manier wat ek op die pad kom...indoor boring trainer liewer as wat ek vrek van die koue[/quote']

agge nee, daar is nie iets soos koue nie, jy moet net reg aantrek...smileys/smiley7.gif   smileys/smiley4.gif

Posted

vrek cervelo...al trek ek al my fietsryklere en lang handskoene aan, gaan nogsteeds koud kry. Daar is niks so erg soos gevriesde vingers en ore nie. het nou die dag deur dip gery in elandsdrift...dit was 4 grade en ek het amper dood neergeslaan.....brrrrr dit was koud

Posted

smileys/smiley4.gif

Yes Amoryns the ride is still on....we meeting at Rebel Farmers 7am.....Thus far its only Slowpoke & I......I guess we'll get cold even if we have the right gear.....I'll be going fishing anyway later to get cold again....same differencesmileys/smiley4.gif

"DTsmileys/smiley4.gif"

Posted

well, in the end it was just drivetrain and i... and man-oh-man was it cold! my legs went on strike smileys/smiley11.gifsmileys/smiley19.gif but we still managed a 55km distance.