Jump to content

Durbanville / Bellville training rides - weekdays

Recommended Posts

Posted

I'm looking for people to ride with during the week for the next 2 weeks in the Durbanville / Bellville area. I live in De Bron.

I have my Team to ride with over weekends but no-one during the week who can do 2 - 4 hour rides in the mornings. Can start anytime.

+- 30 - 38 km/h avg speeds

Tnx

SMS me 083 294 8667
Vaste 62009-12-20 14:27:35
Posted

LOL yep I think the 38 dropped off all interested people!

I think this approach would have been better.

2 hour relaxed rides doing the holidays.....

Nice and flat ride with coffee and scone breaks along the way....

Posted

so oom vaste 6

oefen jy alleen?

en verkleurmannetjie, wanneer skiet djy my vi daai M&B brekkie in skelmbos?? of maak die M&B eers oop nadat jy al by die huis is??
Posted

Val ek nou amper van my stoel afLOL

Vir jou kan ons dit 'n special occassion maakWink Moet hoekal gaan kyk hoe lyk die M&B in Stellies na die makeover. So hoe lyk Saterdag, 9 January 2010 so 8h00 se kant.Tongue 
Posted

Val ek nou amper van my stoel afLOL

Vir jou kan ons dit 'n special occassion maakWink Moet hoekal gaan kyk hoe lyk die M&B in Stellies na die makeover. So hoe lyk Saterdag' date=' 9 January 2010 so 8h00 se kant.Tongue 
[/quote']

Lyk goed.Big%20smileBig%20smile

Posted

As dit 'n trippie teen Ou Hels insluit' date=' meld ek definitief aan vir diens!

[/quote']

Wat van my? Nou moet ek teen die blerrie bult op sukkel. Eish!!!!!

Posted

Damn al die ou manne bymekaar- family reunion. Nou waars Johan Brits & Fire?Wink

Jong mens moet ook altyd sweet as mens saam met jou ry!!! Dit gaan oor die brekkies nie oor die fietsry nieAngry Sal seker weer ontaard in 'n TT tot in Stellies.LOL
Posted

Damn al die ou manne bymekaar- family reunion. Nou waars Johan Brits & Fire?Wink

Jong mens moet ook altyd sweet as mens saam met jou ry!!! Dit gaan oor die brekkies nie oor die fietsry nieAngry Sal seker weer ontaard in 'n TT tot in Stellies.LOL

Praat seker nie van my nie.ConfusedConfusedConfused

Posted

Nee man' date=' jy weet mos wie altyd net wil "race" en ons groot manne teen die builte wil uitjaagLOL [/quote']

Ja daai blerrie maergat Bmc-mannetjie!!!!!!!!!!!!!