Jump to content

Recommended Posts

Posted

ai, amatures, dus duidelik dat hulle nie n forking CLUE het oor hoe tuff die Summer season is teen daai bulte nie, COOLING speel n MOERSE rol op die hills. My Swart en Rooi Harmony kit gaan my net mooi niks help nie, ek soek n ligte kit.

• Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
ai' date=' amatures, dus duidelik dat hulle nie n forking CLUE het oor hoe tuff die Summer season is teen daai bulte nie, COOLING speel n MOERSE rol op die hills. My Swart en Rooi Harmony kit gaan my net mooi niks help nie, ek soek n ligte kit.[/quote']

Jy moet vinnig genoeg wees dat di sonnetjie jou ni kan braai ni!!!
Posted
ai' date=' amatures, dus duidelik dat hulle nie n forking CLUE het oor hoe tuff die Summer season is teen daai bulte nie, COOLING speel n MOERSE rol op die hills. My Swart en Rooi Harmony kit gaan my net mooi niks help nie, ek soek n ligte kit.[/quote']

ek wonder of hulle nog van daai wit harmony kit het Tongue
Posted
Nee wat Marius' date=' daai verskoning is swak. Dis n ander kit wat jy met daai wit een wil wegsteek!? Jy sal mos anders onder harmony club full lic vat?! [/quote']

bliksem maar die hondjie is skerp vandag, I missed that one completely Confused
Posted

nee donder, ek't die plot virloor, waarvan praat julle? Ek's n Harmony Member met n Full License, so ek moet in Haromny kit ry of nutral kit.

Posted
nee donder' date=' ek't die plot virloor, waarvan praat julle? Ek's n Harmony Member met n Full License, so ek moet in Haromny kit ry of nutral kit.[/quote']

Jy moet in HARMONY se kit ry....soos dit op jou lisensie staan
Posted

dit het die volgende in Pops:

WAVE TOOLBOX

Description:

Complete cycling toolbox

Specifications:
2/2.5/3/4/5/6mm Hex Wrenches
8mm Hex wrench
BB Cartridge Tool for Shimano/ISIS Drive
Crank Remover for SQ or Hollow Axle
Cassette Lock Ring Tool