Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goeie middag

Ek bly in Sonstraal Hoogte en wil weet as daar enige spinning klasse aangebied word in die area. Ek wil nie aansluit by n gym nie, wil net spinning klasse in die aand bywoon.

Posted (edited)

Sonstraalhoogte is jy ernstig?Hier by ons is alles Casa dit en Villa dat en niemand weet wat dit beteken nie.

Sorry spinning, kan nie help nie.

Edit:Ook maar nog nuut hier . Welkom

Edited by Blokman
Posted

Goeie middag

Ek bly in Sonstraal Hoogte en wil weet as daar enige spinning klasse aangebied word in die area. Ek wil nie aansluit by n gym nie, wil net spinning klasse in die aand bywoon.

Hi

Graeme Cronje (professionele fietsryer) bied spinning klasse aan. Hy verkoop tans sy klasse op CD's en DVD's. As jy 'n trainer het kan jy by die huis oefen. Ek self doen van sy klasse op 'n stok ou Rav-X TX2 trainer met 'n polar horlosie sodat ek my spoed kan meet. Ek gebruik die ratte op my fiets om harder te trap wanneer nodig.

Van die pro's soos An-li Pretorius doen ook Graeme se spinning klasse. Ek kan dit regtig waar aanbeveel. Ek is baie sterker vandat ek sy klasse doen.

Hy het 'n website waar jy die cd's kan bestel of homself kan kontak - www.indoorcycle.org