Jump to content

Recommended Posts

• Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
geel sokkies daai goed sal jou die bulte laat vinniger klim LOLLOL en ja as jy nou die dura ace het hou op om te speel in die 30 km races asseblief doen maar die lange routes WinkWink die voels hou jou dop en hulle praat uit !!! pasop jy is gemerk LOL

ClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClap
Posted

WH wat was to die verdict van daai Ultegra wat julle so laat koek eet het maandag ??? Ek het ook die goed man en kan nie bekostig om daar op geelbek te gaan sit en kamp nie LOL

Posted
ja nee ek hoor gister daar is nie bonus die jaar nie CryCryCryCry

ag wat ek kry tenminste nog my pay more dan kan ek lekker shop

Werk jy ook vir so 'n maatskappy?

Hoor dat ons moontlik nie eers ons salaris (of dan ten minste die volle salaris) more gaan kry nie. CryCryCry
Posted

ja man die shareholders se ons het nie die targets bereik nie en geld is maar tight maar ons het tenminste ons productivity targets bereik en ons het so klein geskenk gekry gedurende die jaar. Kans is goed dat ons die weer in jan 2008 sal maak dan kry ons weer so ietsie dan lyk dit nie te bad nie. As die rand net sal verswak teen die dollar dan kan ons lekker geld maak want ons export ons produk  na die buiteland. daai jaar toe dit by r12 gedraai het het ons sommer 13 14 en 15 cheque gekry. Big%20smileBig%20smileBig%20smile

Posted

I say chorus is the way to go over and above Dura ace. I gave my daughter the DA that came with my new bike and bought Campy chorus. It also looks nice with all that carbon fibre .