Jump to content

[Event] Orbit Tour De Worcester

Recommended Posts

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ek dink nie ek het al so hard gery soos vandag nie. My eerste keer in die A groep. Vanaand slaap ek soos n klip.

Well done Nico! Ek is seker die A bunch het 'n riller pace nou dat daar nie 'n league afdeling is nie. As jy vlg keer wil chill moet jy daar in ons bunch kom hang. Pace is aansienlik stadiger

Edited by Jaco-fiets

Well done Nico! Ek is seker die A bunch het 'n riller pace nou dat daar nie 'n league afdeling is nie. As jy vlg keer wil chill moet jy daar in ons bunch kom hang. Pace is aansienlik stadiger

Ek het gedink om die One Tonner in n laer groep te ry. Ek dink nie ek sal 163km teen daardie pace kan hou nie. Gaan jy dit ry?

Ek het gedink om die One Tonner in n laer groep te ry. Ek dink nie ek sal 163km teen daardie pace kan hou nie. Gaan jy dit ry?

Yip! Reeds ingeskryf. Neem aan ons ry in ons PPA groepe?

Ek is laaste week in September land uit met werk so ek probeer paar races doen voor dan. Ongelukkig lyk vlg nwk se weer sleg en ek vlieg die nwk daarop. Hopelik is daar 'n race 5 Oct wat ek kan doen en dan die 7 weekspoort nwk voor one tonner. Ek probeer hard om 4 keer 'n week op fiets te kom maar dit neuk maar. Ek vertrou maar op die races om my fiks te maak maar daar is bietjie min van hulle