Jump to content

Recommended Posts

• Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

so much vir die zevenwacht mtb ride....  Cry

Moet myle inkry vir die Trans Baviaans. My coach se dit sal my goed doen.

Reg Lizard is jy in of uit?

Thumbs%20Up

net sodat jy weet, die roete wat ons gaan doen is ook so 90km, waarvan 50% mtb is.

Posted

Ek is so lus vir 'n lekker land ride teen 'n konstante spoed. Ek is ook uitgesort met 'n road bike vir saterdag!

So, wie ry, waar ry ons, en vir hoe lank ry ons?????Smile
Posted

In of uit waarvoor????
Posted

HAAI ONS RY SONDAGOGGEND OM 8H30 VANAF DURBANVILLE MEDI CLINIC RY TO IN MALMESBURG SO 94 KM TOTAAL TEEN KONSTANTE SPOED 23 - 25 KM PER UUR DRINK LEKKER KOFFIE IN MALMESBURG EN KOM TERUG.

EK MOET NOU EERS WERK.

Posted

In of uit waarvoor????

Ons ry Saterdag Chappies toe. Sover is dit Fanie Fiets, Johan Brits ekke en as jy wil saam ry is jy welkom.
Posted

In of uit waarvoor????

Ons ry Saterdag Chappies toe. Sover is dit Fanie Fiets' date=' Johan Brits ekke en as jy wil saam ry is jy welkom.
[/quote']

Ek is in want PBear het ander planne vir Saterdag. Waar kry ek julle??? Of moet ek my opwarm ride van my huis af na Kaapstad ry en julle daar iewers kry?

En... Waar is jy nou Sondag of is jy nou al so bang vir my vir Stellenbosch dat jy nie eers wil saam ry deur Zevenwacht nie??? Is jy bang jy kry bietjie pakslae????LOL
Posted

In of uit waarvoor????

Ons ry Saterdag Chappies toe. Sover is dit Fanie Fiets' date=' Johan Brits ekke en as jy wil saam ry is jy welkom.
[/quote']

Ek is in want PBear het ander planne vir Saterdag. Waar kry ek julle??? Of moet ek my opwarm ride van my huis af na Kaapstad ry en julle daar iewers kry?

En... Waar is jy nou Sondag of is jy nou al so bang vir my vir Stellenbosch dat jy nie eers wil saam ry deur Zevenwacht nie??? Is jy bang jy kry bietjie pakslae????LOL

Ek kry hulle by Bayside Center in Tableview 8uur die oggend.
Posted
Hoe ver is daai chappies ride van ons?

Geen idee nie, maar julle dudes moet nou vir laat weet of julle gaan jaag of wat? Onthou, dit sal my eerste keer op 'n padfiets wees.