Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kort beentjies: as jy in sy skoene was sou jy miskien ook so gereageer het. Moenie iemand oordeel as jy nie in daai persoon se skoene staan nie, want jy weet nie wat alles daai persoon moes deurmaak nie. Dit is my opinie en jy is natuurlik op jou eie opinie geregtig.

• Replies 37
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
Kort beentjies: as jy in sy skoene was sou jy miskien ook so gereageer het. Moenie iemand oordeel as jy nie in daai persoon se skoene staan nie' date=' want jy weet nie wat alles daai persoon moes deurmaak nie. Dit is my opinie en jy is natuurlik op jou eie opinie geregtig.[/quote']

Hmmmm, ek weet nie of ek met jou saamstem hier nie.  Heeltemal apart van Ometime se ervaring hier, ek praat nou oor die beginsel.  As jy jou ervaring deel op die Hub wil jy mos juis ander se mening/kommentaar h? of hoe?
Posted

RL, if my feet were about double their size I'd be able to fit into OT's shoes.

My point is the bike shop and manufacturer were publicly flamed, both of which are blatantly obvious because of this topic. OT's original posts were removed and hence a single sided story for all to see not just me.

OT is happy now but here's some advice at no extra charge; If you're wrong, say you're wrong. If you're man enough to blurt publicly, be man enough to take it back.

My 2c
Posted
Kort beentjies: as jy in sy skoene was sou jy miskien ook so gereageer het. Moenie iemand oordeel as jy nie in daai persoon se skoene staan nie' date=' want jy weet nie wat alles daai persoon moes deurmaak nie. Dit is my opinie en jy is natuurlik op jou eie opinie geregtig.[/quote']

Hmmmm, ek weet nie of ek met jou saamstem hier nie.  Heeltemal apart van Ometime se ervaring hier, ek praat nou oor die beginsel.  As jy jou ervaring deel op die Hub wil jy mos juis ander se mening/kommentaar h? of hoe?

Fair enough, mar partykeer wil 'n ou ook he ander moet met jou simpatiseer in jou omstandigheid- dis hoekom ek se, dis maklik om te oordeel as jy op die kantlyn staan.
Posted

RL' date=' if my feet were about double their size I'd be able to fit into OT's shoes.

My point is the bike shop and manufacturer were publicly flamed, both of which are blatantly obvious because of this topic. OT's original posts were removed and hence a single sided story for all to see not just me.

OT is happy now but here's some advice at no extra charge; If you're wrong, say you're wrong. If you're man enough to blurt publicly, be man enough to take it back.

My 2c
[/quote']

Met dit stem ek saam, as 'n mens 'n fout maak, se jy's jammer- ons is partykeer te trots om dit te doen, mar dit is die maklikste om 'n fout reg te maak.

Ek dink net ons verstaan nie heeltemal alles wat die man moes deurmaak nie en daarom moet ons hom nie sommer net veroordeel nie.