Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ek ry amper elke dag daar.... daai mense WEET ons ry daar. En al is dit Koedoe w?reld, het ek nog nooit 'n Koedoe daar gesien nie, nog net Rooibokke en Bosbokke en vlakvarke. En dis nou ook nie elke dag se ding nie. Skelm jagters gebruik soekligte. Enige boer kan die verskil sien tussen 'n lig wat kant toe wys en een wat net reguit bly aankom.

Ek dink nou terug aan die dae wat ek alleen Sunlands toe en terug gery het in die aand. 90km. Nooit 'n siel gesien op die pad nie. Net stilte in die Karoo en bosveld.

Ek en Madelein het onlangs 'n bakkie teegekom met 3 skollies in. Hy't baie stadig van voor gekom. Ek't onraad vermoed en my hare het gerys. Daai gut feeling. Na 'n ruk, toe kom dieselle bakkie van agter af en ry so ent agter ons. Ek't gedink daar's groot moelikheid vir ons en vir Madelein gese wat die plan van aksie gaan wees as hulle ons aanval. Ek ry darm 'n groot mes saam. Na 'n ruk het hulle tot teenaan ons gery en ek't haar instruksies gegee om te laat waai vir veiligheid terwyl ek gestop het. Ek't nie afgeklim nie en om die bakkie bly ry en my helmet lig in hulle gesigte geskyn. 3 manne van kleur in 'n vrot nissan 1400 bakkie.... wat soek hulle daar daai tyd van die nag? Dis paaie wat na plase gaan, dis nie deurpaaie nie.

Hulle vra toe hoe om in PE te kom en ek't vriendelik probeer klink maar my hart het in my keel gesit.

Dank Vader ons is beskerm daai nag, want enige iets kon gebeur het. Hulle het lank al gesien ons is net 2 en een is 'n vrou. Soos ek gese het... gewoonlik sien jy nie 'n siel op die pad nie... dan dink jy dis veilig want jy ry amper 3 keer 'n week daar...

Nou gaan ek 'n ding maak wat growwe sout met 'n CO2 inflator skiet... net ingeval ek my lewe moet beskerm teen hierdie gemors wat ons vrede en veilighed bedreig.  

Posted

Enige info iemand?

Watse klag kan jy by die polisie gaan le as iemand 'op jou skiet' of sommer net skiet om jou skrik te maak?

Hierdie boer wat sommer net vir die grap skiet om skirk te maak moet vasgevat word voor daar 'n lelike ongeluk kom.

Ek se dit so want ons was self vir jarre boere en ek't ook met 'n geweer in my hand grootgeword - jy kan nie sommer net skiet soos jy lus voel nie.  
Posted

Enige info iemand?

Watse klag kan jy by die polisie gaan le as iemand 'op jou skiet' of sommer net skiet om jou skrik te maak?

Hierdie boer wat sommer net vir die grap skiet om skirk te maak moet vasgevat word voor daar 'n lelike ongeluk kom.

Ek se dit so want ons was self vir jarre boere en ek't ook met 'n geweer in my hand grootgeword - jy kan nie sommer net skiet soos jy lus voel nie.  

poging tot moord?

Posted

He had a rifle in his hands when I rode past that day. He's probably got a shotgun too.

I decided to compose a letter to make all the farmers aware that we ride there at night. (although they are already aware of us, there a good number of us riding there at different times) I will mention that any further shooting at us, or near us will be taken seriously and a case will be opened.
Posted

A letter would be good. Furthermore, if that maniac is actually scared of everything that moves at night and wants us to phone him before we come through, I have no problem with that. I don't want to turn the farmers against cyclists. If there ever is any real trouble along that road (injury or attack) they may well be the people we have to turn to for help.

Posted

I always thought Uitenhage was another country!  You guys need to learn to follow due process. 

1)  Lay a charge with the police and have the matter investigated.  That way you show the guy you're serious and not going to take his nonsense.  Discharging a weapon under those circumstances is a very serious offence.

2)  With suspicious vehicles, take the licence plate number and phone SAPS providing details of direction of travel and any suspicions. 

We're very quick to knock the cops, yet we fail to use them.  If they dont react, take it to a higher level!  The more noise you make the better for all of us. 
Posted

Yes the new gun laws are very strict on such offences, while the police are investigating the matter all his weapons will be confiscated, and if he is found guilty he will never be able to get a license for a fire arm again.  Chances are he will also receive a suspended jail sentence.  <?: prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

If you don?t want to go this road I would send him a letter letting him know if there is any thing like this happens again you will be going to the police and then what the above consequences will be.  I would just go to the police people like that don?t listen.  

Posted

This incident should have been reported to the SAPS immediately.

Idiots like this old geezer make it increasingly difficult for law-abiding people to own guns.

To put it mildly, I'm astounded at the tolerance shown towards this man.

If a taxi driver had fired a "warning shot" at a cyclist, would the response have been the same?

Come on folks!