Kremetart 2007 - Entries Closing !

Bonsai

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest Big H

Ja daai opdaende daar by Schoemansdal was seker die steilste opdraende van die hele race..... maar die tjoklits was darem lekker .... om te dink Amoryn wou die stage uitgehaal he..... stoepit Meisiekind!!!!!!!!

Guest Big H

Ek gaan maar prawns eet.... dit is seker die naaste aan haaivleis wat aanvaarbaar is!!!!!!!!

Bonsai,

You forgot to tell the people this race is for everyone. Even if you average 25km/hr on the first three stages you will have at least half hour to rest between stages and a full hour for Lunch.  Do 35km/hr and you get one hour rest between stages and one and a half for lunch.

Anyone can do this event; Ask Big H, even  He did it.

He also performed one of the most remarkable feats recorded in the annals of the Kremetart : On stage four he pushed a Tandem, equiped with very heavy Shoo maan ou stuff,  whilst walking up the last kilometer of Otto's Hoogte.

He did it without once bending his knees.

The Guy in Pink2007-05-19 16:11:51

Guest Big H

Wie het jou dit vertel Pinkie of was jy daai bobbejaan wat daar bo op die koppie gesit het???????!!!!!! tee hee!!!!!!!!!

Ja daai opdaende daar by Schoemansdal was seker die steilste opdraende van die hele race..... maar die tjoklits was darem lekker .... om te dink Amoryn wou die stage uitgehaal he..... stoepit Meisiekind!!!!!!!!

If I recall...wheelbarrow het vir suggestions gevra oor hoe om race beter te maak...en as oom al by die laaste 3 races was sal oom ok gehoor het meeste van die fietsryers het gese die breek voor die laaste stage is te lank en hulle moet dalk daaraan dink om dit net 3 stages te maak of die breek korter te maak net voor laaste stage......damn mens se een keer iets verkeerd vir oom enoom spring op oom se perdjieAngry

Guest Big H

Geheue soos 'n oolliefant ..... so oppas ek is nie die "meeste fietsryers" nie.... trap in jou spore en oppas wat jy se..... ok!!!!!!!! Die H hover orals!!!!!!! Ek hoop nie jy is nou kwaad vir die Oom nie!!!!!!! Big H2007-05-20 03:03:06

en as oom al by die laaste 3 races was sal oom ok gehoor het meeste van die fietsryers het gese die breek voor die laaste stage is te lank en hulle moet dalk daaraan dink om dit net 3 stages te maak of die breek korter te maak net voor laaste stage

The Kremetart is so successful becuase it has the right formula.  

meeste van die fietsryers in the Kremeterat are aged  40 . There are just as many over 50's as ther are under 30's . So for a handfull of the very good riders the wait at Schoemansdal is a long one.

But there are many who  only get to Schoemansdal in time for the start of the last stage. For them the 5 minutes they have there is invaluable.

This race is about those riders. They are the true heart of cycling : without them events such as the Kremetrat could not happen.

Guest Big H

Could not agree with you more Pinky!!!!!!!

For the Elite Riders Schoemansdal is more often than not the deciding factor of the race. 

In 2004 I was  privileged to witness from the referees car and exciting tussel between the inexperienced Tucs youngsters and the mighty Microsoft team.  The Tucs Star managed to get a 7 second lead up that awful climb to the finish at Schoemansdal.

The Tucs team had stayed at Schoemansdal Friday night so the knew the final stage route over Otto's Hoogte. The Microsoft team  mis-read the route profile  and attacked on "Little Otto's" and had no answer on the proper Otto's.

7 seconds was enough to secure a Tucs Victory and  I watched  with great amusement as the Microsoft captain threw his bike overhand at the team car in frustration.

REAL joke of the day!!!

Ek met by babbelaas koppie en Big H wat my nie wil glo sy tjom in Suid Amerika is 'n tweegesig, of driegesig double of tripple poster imposter nie!

Dis rerig funny, hehehehe

And what makes you so sure that Big H is not the Tjom in Suid America Huh?

Pinky, PM my die goed wat jy in Afrikaans vertaal wil h?, dan doen ek dit vir jou. Dit is onaanvaarbaar dat jy Afrikaans so wreed verkrag! Genugtig, man!

En wat het jou nou laat pro-Kremetart draai? Jy moenie te veel Parbo drink nie, hoor. Lyk my die alkohol werk nie lekker met jou saam nie.